Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Hur mycket kan man få av slakteriet om man slaktar en shetlandsponny modell större? :) har liksom ingen aning om hur mycket ätbart där...
Svar
8
· Visningar
1 851
Senast: kryddelydd
·
Gnägg Har någon skickat en häst till Portugal från Sverige? Eller andra hållet? Hur många dagar tog det? Förslag på transportör?
Svar
4
· Visningar
865
Senast: warg
·
Gnägg Vilka låtar skulle ni lägga i er playlist, om tanken var att låta den rulla medan ni rider på bana?
Svar
6
· Visningar
1 415
Senast: mily
·
Anläggning Hej Funderar på en sak som jag hoppas någon kan hjälpa mig att reda ut. Vi ska påbörja små rasthagar (ungefär i storlek med sjukhagar)...
Svar
17
· Visningar
4 461
Senast: a1agnlju
·
Hästmänniskan Hej! Jag fick min första alldeles egna häst den 15/6-2014 i födelsedagspresent. Jag har levt på gård med hästar i hela mitt liv, men hon...
Svar
13
· Visningar
2 101
Svar
0
· Visningar
285
Senast: lillbeka
·
Svar
0
· Visningar
272
Senast: lillbeka
·
Hästmänniskan Nu har jag ingen aning om detta hamnade på rätt plats, men here we go. Jag har funderat över möjligheten att ha en hästskötare. Idag...
2
Svar
33
· Visningar
3 617
Senast: kossankaj
·
Hästmänniskan Jag använde en sådan under en period för ett antal år sen och har sedan dess velat ha en egen. Tittar lite då och då på det begagnade...
Svar
0
· Visningar
805
Senast: majha
·
Gnägg Hittade denna video idag med fransmannen Frédéric Pignon, men vad heter musiken? Någon som vet? Underbart fina hästar och de verkar ha...
Svar
3
· Visningar
623
Senast: Mirre
·
Hästmänniskan Sedan ett år tillbaka är jag hästbiten, vågade börja rida när jag var trettio och har efter det dragit med mig tre av fyra barn i detta...
2
Svar
24
· Visningar
1 881
Senast: Bison
·
Gnägg Jag är i hästköpartaget. Då jag har liten budget kollar jag främst på hästar under 20 000. Jag har redan bestämt mig för att köpa...
Svar
12
· Visningar
5 136
Senast: Alexandra_W
·
Ekonomi & Juridik Hej stallet jag står i har blivit sålt med kontrakten som vi har. Enligt våra kontrakt ska hyreshöjning annonseras 3månader i förtid...
Svar
8
· Visningar
1 867
Senast: Masse
·
Anläggning Hej! Nu börjar ridbanan bli klar men behöver råd och hjälp angående en sak:topplagret. Just nu är det tre lager: 1. ordentligt utgrävt...
Svar
0
· Visningar
820
Senast: Empalie
·
Gnägg Våra hästar/ ponnyer kan vara bra roliga. De kan se tomtar o troll där det inte är något! En stubbe är farlig och kan "bita" dem i...
Svar
16
· Visningar
1 428
Gnägg Har det undgått någon? Svenskarnas officiella OS-ställ, eller säck med tillhörande benvärmare. Så vilket land tycker du har den...
2
Svar
22
· Visningar
2 326
Senast: Monimaker
·
Anläggning Äger en jordbruksfastighet som vi redan bor på men ska ändra om lite. Bland annat bygga nytt hus (större + komma bort från den...
Svar
7
· Visningar
1 469
Senast: Buck
·
Hästmänniskan Många som köpet häst just nu om man ska gå efter trådarna på Buke! Hur upplever ni det och varför köper folk så mycket just på sommaren...
2
Svar
28
· Visningar
2 116
Senast: pulkaskurk
·
Hästmänniskan jag vet inte när det hände eller hur det hände men jag har blivit jättefeg. Hag har aldrig varit "över-modig" men jag har vart ute på en...
Svar
15
· Visningar
1 763
Senast: BitCoin
·
Hästmänniskan Hej vill ha lite hjälp med tackpresenter till människor som just nu ställer upp för mig. Ja råkade ut för en olycka förra veckan den...
Svar
13
· Visningar
1 413
Senast: hoppeloppe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV
  • FÅRtråden

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp