Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Fälttävlan Hej allihopa!! De är så här att jag skulle vilja ha hjälp med svaren på ett par frågor och nu hoppas jag att ni kan hjälpa mej! För ett...
Svar
3
· Visningar
1 536
Senast: Avalon
·
G
Fälttävlan Jag körde förbi Bollerup och såg resterna av den gamla fälttävlansbanan. Varför lade man ned den banan, är det någon som vet? Jag har...
Svar
3
· Visningar
1 395
Senast: Geezer
·
F
Fälttävlan saxat från Ridsportförbundets hemsida: Info från Fälttävlanskommittén På förekommen anledning vill fälttävlanskommittén påminna om...
Svar
7
· Visningar
1 303
Senast: cajsastina
·
R
Fälttävlan behöver man samma sak på lokal fälttävlan som lokal hoppning å dressyr??? mer än att man behöver fälttävlans kort..
Svar
1
· Visningar
962
S
Fälttävlan jag undrar omman kan vara med på en ungponny som är 6 år i lag sm i fälttävlan, och isf hur man skall "kvala"....
Svar
2
· Visningar
1 382
Senast: Birke
·
W
Fälttävlan undrar är det någon som vet om någon tv kanal kommer visa något från detta? vill så gärna se men hade inte råd att åka dit... vet att...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
7 191
Senast: aicha
·
Fälttävlan jag undrar hur jag vad jag ska göra för att hästen inte ska rusa så efter att hon har hoppat ett hinder, jag tävlar inte men ska ta...
Svar
3
· Visningar
1 173
Senast: urkella
·
Fälttävlan Lat som jag är så frågar jag er och hoppas ni har bättre koll på TR-ändringarna.. Går inga HÄST DEBUTANT på LOKALlicens nästa år? Måste...
Svar
3
· Visningar
1 193
G
Fälttävlan Var nyss inne på Aftonbladets hemsida, och läste Eva Eternells artikel "Ridsportåret 2003". Eva hade intervjuat Jan Brink om hans år...
Svar
8
· Visningar
1 676
Senast: Egonson
·
B
Fälttävlan när ni tittar på unghästar, hur ska hästarna vara i psycket, kroppsligt m.m. berätta! :love: själv har jag en 4 åring (sent tagen)...
Svar
3
· Visningar
1 309
Senast: Manatee
·
M
Fälttävlan vad är de för skillnad mellan regional debutant och lokal debutant? ungefär vilken höjd ligger hindren på i banhoppningen för stora...
Svar
6
· Visningar
1 376
Senast: Iaraphel
·
T
Fälttävlan Undrar bara vad man får göra när man tar ftkortet nr 2? Har väl tänkt starta * till hösten men måste ju ta de först å ja e bara nyfiken...
Svar
5
· Visningar
1 322
Senast: _Peplis_
·
L
Fälttävlan nån som vet vart de ska gå nästa år? :)
Svar
1
· Visningar
1 117
Senast: Therese_Zipp
·
P
Fälttävlan Har hört rykten om att kvalifikationsreglerna för att gå uppåt i klasserna i FT skall ändras nästa år. Är det någon som vet något?
Svar
8
· Visningar
1 768
Senast: anna_lundsbo
·
K
Fälttävlan de finns väl en fälttävlans tävling, typ på ryttis, för ponny som heter prinsessan madeleine... eller nåt sånt?
Svar
1
· Visningar
1 261
Senast: Birke
·
K
Fälttävlan vad krävs för att ta fälttävlans kortet?
Svar
4
· Visningar
1 258
S
Fälttävlan När på året brukar ni låta era hästar/ponnyer (som tävlar FT) vila? Och hur länge? Hörde igår på en träning att det tar 6 veckor för ev...
Svar
13
· Visningar
1 755
Senast: workaholic
·
Fälttävlan Var inne på ridsportens hemsida och läste TRändringar.. men fattar inte allt. Vilken klass är det som försvunnit? 110? Är debutanten...
Svar
5
· Visningar
1 401
Senast: workaholic
·
Fälttävlan Är det någon som vet om förslaget på att göra om finalen till ren bedömning gick igenom?! Det skulle verkligen vara tråkigt! Då spelar...
Svar
9
· Visningar
1 607
Senast: workaholic
·
K
Fälttävlan att vissa fältävlans banor är ALDELLES FÖR SVÅRA?? tex EM banan iår, där en häst dog? Jag tycker personligen att man ska sänka...
Svar
15
· Visningar
1 752
Senast: körsbäret
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp