Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Så här ska dressyr se ut och utövas! Utan hjälpmedel! Så vackert.
2
Svar
22
· Visningar
3 241
Islandshäst Någon som vet något om Vefur fra Eikarbrekku? "Min" häst är efter honom och det skulle vara kul att få reda på lite mer om honom, vad...
Svar
5
· Visningar
2 662
Senast: loksins
·
Distans Nu är jag ingen äkta distansryttare men jag tycker ändå att vi ska ha en tråd för varje ritt så därför startar jag en för A9. Är det...
Svar
12
· Visningar
1 486
Senast: Lala
·
Dressyr Har ni några bra övningar som man kan göra när man rider ut? :) Min häst tycker det är lattjo lajbans att rida ut så det blir lite...
Svar
7
· Visningar
1 556
Senast: nickan1
·
Islandshäst Finns det ngt sätt att se om man har en 4- eller 5-gångare? Jag köpte min första islandshäst för ett drygt halvår sedan. Har bara haft...
Svar
8
· Visningar
2 516
Senast: Skjøldur
·
Hoppning Min ungponny har precis fått börja hoppa och tycker det är jättekul. Det vi behöver träna på är att hon inte ska dra iväg efter hindren...
Svar
7
· Visningar
1 120
Senast: fejko
·
Islandshäst Någon som gör det här? Vilken gren har ni valt? Tävlar ni? Vilken nivå i så fall?
Svar
0
· Visningar
637
Senast: Mirre
·
Islandshäst som frågan lyder, någon med avkommor efter den hingsten? vore kul att prata med er och följa er och era hästar. har själv en...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
13 175
Islandshäst Drömde jag ?? Jag tycker precis att Ta*r eller var det någon annan webb butik sålde BRUNA Equipe sadlar?? Hittar ingenstans!
Svar
2
· Visningar
856
Senast: videnlis
·
Körning Är helt ny på det här med körning och körde min första tur med min shettis igår. Har en DO Syntetsele och en Cavaletti Sport Edition...
Svar
3
· Visningar
733
Senast: fjordtokan
·
Trav Jag har försökt att hitta ngn travshop som säljer trissor och linor men inte lyckats, är det någon som vet hur man får tag på det eller...
2
Svar
28
· Visningar
6 489
Senast: kardemumma
·
Övr. Grenar Vi diskuterade några stycken huruvida det funkar med 2 åringar i träning och lite frågetecken dök upp. Om man som amatörtränare äger...
Svar
1
· Visningar
1 072
Senast: WalkOnWater
·
Fälttävlan Har en travare på 8 år som jag skolar om till ridhäst. Han är ganska het när han har hoppat ett hinder. Och jag tycker att fälttävlan...
Svar
5
· Visningar
1 417
Senast: Speedway
·
Körning Jag har rockard och kommer inte skaffa fyrhjuligt inom överskådlig framtid. Vi kör inte precis offroad, men för att ta oss till...
Svar
2
· Visningar
833
Senast: skuggi
·
Hoppning Jag fick länk till ett ledsamt blogginlägg från en stor tävling i Danmark som var nu, JBK Festival. Utrustningen såg inte helt trevlig...
Svar
16
· Visningar
2 355
Senast: Dandylinn
·
Hoppning Jag vet inte om det bara är jag som är trög eller dålig på att goolga;) Men från när kan man börja samla poäng till...
Svar
1
· Visningar
864
Senast: Equilina
·
Dressyr Låtsas som att ni är jag, hur hade ni tänkt kring detta: Häst som sparkar med ytter bakben riktigt högt vid galoppfattningar, och...
2
Svar
23
· Visningar
3 150
Körning Min häst (fd travare) går som en klocka på tredelat tränsbett under tömkörning. Söker sig fint på det och lyssnar kanon. När man selar...
Svar
8
· Visningar
1 612
Senast: Suskiv
·
Dressyr Jag vet inte om det bara är jag som är trög eller dålig på att goolga;) Men från när kan man börja samla poäng till...
Svar
1
· Visningar
718
Dressyr Hej! Vart sätter ni er nummerlapp när ni tävlar dressyr? Vid pannbandet? Stöveln? // Niikon92
2
Svar
28
· Visningar
2 276

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka