• Western
  • Trådstartare Trådstartare via
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 839

via

Trådstartare
Under Ranch horse classic, går det att göra "vanliga" high chaparral saker, eller är det bara tävlingarna då?
Jag funderar på att åka med barnen till High Chaparral någon gång i sommar och tror att de skull uppskatta lite westerntävlingar, men inte på bekostnad av allt annat, så att säga.

Jadå, det är helt öppet mellan tävlingsområdet och westernstaden - en kort promenad på sådär tio minuter bara. Så det går alldeles utmärkt att pausa några grenar och gå bort och låta barnen uppleva westernstaden (och indianbyn mm).

• Gilla
Reactions: via
Ååh just det! Snart är det RHC! Dags att börja snika till sig lite jobb därnere så man kan ta företagsbilen ner :D Funkade alldeles utmärkt förra året, borde kunna lura in det lite i år med. Så tjänar man dessutom en slant på att åka ner och titta :p

Liknande trådar

Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
1 949
  • Artikel Artikel
Dagbok ..... Ungefär april-juni är de månader som jag tycker det känns bra på jobbet. Jag tror att det beror på att dagarna då börjar bli...
Svar
0
· Visningar
410
Senast: Takire
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Är i någon slags fas. Det är egentligen bra och absolut livsnödvändigt men också ibland superjobbigt. Drabbas av insikter som verkligen...
Svar
0
· Visningar
476
Senast: miumiu
·
Småbarn Vår dotter fyllde 3 år i helgen och vi har pratat om att det är dags att sluta med napp då. Hon har fått välja om hon vill lämna dem... 2
Svar
23
· Visningar
1 487

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka