• Western
  • Trådstartare Trådstartare via
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 846

via

Trådstartare
Under Ranch horse classic, går det att göra "vanliga" high chaparral saker, eller är det bara tävlingarna då?
Jag funderar på att åka med barnen till High Chaparral någon gång i sommar och tror att de skull uppskatta lite westerntävlingar, men inte på bekostnad av allt annat, så att säga.

Jadå, det är helt öppet mellan tävlingsområdet och westernstaden - en kort promenad på sådär tio minuter bara. Så det går alldeles utmärkt att pausa några grenar och gå bort och låta barnen uppleva westernstaden (och indianbyn mm).

• Gilla
Reactions: via
Ååh just det! Snart är det RHC! Dags att börja snika till sig lite jobb därnere så man kan ta företagsbilen ner :D Funkade alldeles utmärkt förra året, borde kunna lura in det lite i år med. Så tjänar man dessutom en slant på att åka ner och titta :p

Liknande trådar

Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
1 987
Senast: MiniLi
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
1 976
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
320
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Gammal användare, nytt nick pga ämnet. Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika... 2
Svar
38
· Visningar
1 461
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka