Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

M
Övr. Djur Nu tycker jag mest bara synd om mina marsvin, jag har nästan ingen tid för dom (jäkla pluggande) och känner att omplacera dom vore det...
Svar
4
· Visningar
1 161
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur d e ju massa djurmänniskor skor här så nån kanske har nått råd? min hamster verkar sjuk.... förut sprang hon i hjulet nångång varje...
Svar
8
· Visningar
2 129
Senast: kjelin01
·
Övr. Djur Mina nymfkakaduor lägger gärna ägg och de är duktiga och ruvar halva tiden var. Men några ungar blir det inte :confused: De pippar så...
Svar
12
· Visningar
1 205
Senast: Mia_R
·
I
Övr. Djur nån flera som har det?det är en bottenlevande fisk,ser ut som en mal. jag undrar om nån vet vad den her äter,inte är det alger iallf.jag...
Svar
1
· Visningar
1 929
Senast: Icebabe_1
·
Övr. Djur Min son har en liten kanin (hermelinliknande, utan stamtavla), som har en kul färg. Hade den varit häst hade den varit musblack med bläs...
Svar
5
· Visningar
2 491
F
Övr. Djur Var på en lantbruksmässa idag och fick syn på en kaninras som hette Stora Silver. Fjunet såg ut såhär: :eek: Är det någon som kan...
Svar
6
· Visningar
1 656
Senast: Blackline
·
G
Övr. Djur Är några dagar sen men behöver vädra mina tankar... Naturligtvis är jag emot pälsdjursuppfödningen vars produkter inte är annat än rena... 2
Svar
37
· Visningar
3 698
Senast: Lurasmatte
·
M
Övr. Djur Jag behöver hjälp! Min kamphane har fått vita pricksjukan och idag ska jag springa ner till djuraffären och få tag i medicin. Nu är det...
Svar
2
· Visningar
2 947
Senast: jhs
·
S
Övr. Djur Imorgon har jag haft min skadade and i en vecka. Pratade med en tjej som har haft en anka hemma som de trodde brutit benet/foten, de... 2
Svar
24
· Visningar
2 303
Senast: Snuffsan
·
B
Övr. Djur Den gård på Gotland där den mycket ovanliga fårsjukdomen NOR 98 konstaterats hos en Gutefårstacka, spärras av i sju år. Alla gårdens...
Svar
2
· Visningar
1 047
Senast: Lurasmatte
·
T
Övr. Djur Vad biter på hönsloppor? Är främst intresserad av naturmedel, men även "kemiska".
Svar
2
· Visningar
4 678
Senast: skjona
·
Övr. Djur NÄR kan man se på tackorna OM de är dräktiga? Jag hoppas ju att de INTE är det, men eventuellt kan någon/några ha hunnit bli betäckta...
Svar
11
· Visningar
8 158
Senast: Jamtland
·
S
Övr. Djur Tyvärr så vart jag tvungen att ta bort min lilla belsebub... Belsebub Istället så har lilla Rocco flyttat in... Rocco äter mat...
Svar
11
· Visningar
1 451
Senast: squirlett
·
E
Övr. Djur stämmer det att den sjukdomen är obotlig ? Hur får kaninen det ? Hur smittar det ? :crazy:
Svar
5
· Visningar
6 667
Senast: Blackline
·
S
Övr. Djur Min kanin e helt betuttad i min ponny.. han skuttar mot hennes box när han e lös.. och han njuter när hon andas på honnom och han älskar...
Svar
4
· Visningar
1 106
Senast: simora88
·
F
Övr. Djur Någon som ska till SM "i" burfåglar i Höganäs? Ska själv endast dit till prisutdelningen den 2:e klockan 15.00 :bump:
Svar
5
· Visningar
1 414
Senast: Fjunet
·
K
Övr. Djur det är så att jag har sedan en tid tillbaka behövt att sälja min kanin, då han inte längre kan vara en medlem av vår familj. men det är...
Svar
6
· Visningar
1 207
Senast: Emmizen85
·
Övr. Djur de kunde ju ha räknat ut att kaniner blir könsmogna, men nej. Så nu är alla gravida, ALLA. Mammorna och allt, öh. Lyckat. :crazy: ett...
Svar
15
· Visningar
1 227
Senast: simora88
·
F
Övr. Djur Marsvinet Britta och kaninen Petter! Britta Gå in på "Djur"
Svar
5
· Visningar
984
Senast: Harmoni
·
B
Övr. Djur Brukar ge kaninen lite betfor när jag fodrar hästarna. Gör det nåt? Jag ger mina hästar syrad havre kan man ge kaninen det oxå?Har inte...
Svar
4
· Visningar
1 223
Senast: Marie_C
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31