Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

F
Lantbruksdjur ...för att vara slaktmogen? Våra är nu ca tre månader gamla och hanarna har blivit ganska så stora. Som en normalstor and ungefär. Honan...
Svar
4
· Visningar
2 677
Senast: Francess
·
K
Övr. Djur nu vet jag inte vad jag ska göra. jag har annonserat ut min kanin hur länge som helst för att det inte går att ha honom kvar. men ingen...
Svar
9
· Visningar
1 040
Senast: kjelin01
·
S
Övr. Djur Eller rättare sagt era smådjurs? :D Jag har en hermelinhona och ett långhårigt virvelmarvsin (hane) tillsammans: De får...
2
Svar
28
· Visningar
2 823
Senast: Alexisus
·
W
Övr. Djur Vad tycks? :) Kaninernas Hemsida
Svar
2
· Visningar
1 023
Senast: Tuki
·
D
Övr. Djur Hejsan! Jag har en liten rysk vintervit dvärghamster på snart 4 månader. Hans klor skulle behövas klippas men inte sjutton vågar jag...
Svar
2
· Visningar
1 633
Senast: Stollan
·
S
Övr. Djur Jag har två vattensköldpaddor som jag fått av en kompis som "tröttnat". Någon som vet någon om sköldisar? De får mat speciellt för...
Svar
4
· Visningar
1 208
Senast: KungTulle
·
M
Övr. Djur Vi ska ev fixa en damm på tomten och där skulle det ju vara trevligt att ha guldfiskar. Men jag kan ingenting om fiskar :crazy: Så nu...
2
Svar
20
· Visningar
7 637
Senast: Mischmasch
·
Övr. Djur Vet ju att marsvin ska ha vitkål varje dag. Men vad jag inte har tänkt på, hur mycket? :confused:
Svar
16
· Visningar
1 609
Senast: ScissorHands
·
Övr. Djur Vad tycks om Lurvas (marsvinets) foderstat nu då, något som bör ökas, minskas, lägga till, tas bort? Han har iaf fri tillgång till hö...
Svar
7
· Visningar
1 120
Senast: gul_zebra
·
M
Övr. Djur Greta har fortfarande inte fått några ungar och hon bara växer och växer :D. Hoppas att hon får sina bebbar snart :bump: Greta uppifrån...
Svar
11
· Visningar
1 237
Senast: Stollan
·
Övr. Djur Hur mycket fäller marsvin? Ngn sort som fäller mindre?
Svar
12
· Visningar
1 964
Senast: ScissorHands
·
Övr. Djur Ska ev köpa syrrans marsvin, för honom vill hon ha 300 med bur. Men saken är den att han är 4 år, ryggfel, har fortfarande ett rejält...
Svar
11
· Visningar
1 568
·
S
Övr. Djur hur kan man få kaniner att sprattla mindre? min nya kanin sprattlar som besatt när man ska tex, släppa ner han på golvet. har provat med...
Svar
5
· Visningar
1 106
Senast: Svartfot
·
Övr. Djur Jag har funderat på att skaffa ett par getter och inhägna gärdet vid vårt hus åt dem. De kommer isf att få vara där under sommarhalvåret...
Svar
15
· Visningar
2 243
Senast: Mia_R
·
S
Övr. Djur Här kommer lite söta bilder på mina små söta ökenrådisar... Tittut söt tvättning Bosse och Tajson Närbild... Visst e dom...
2
Svar
22
· Visningar
2 248
Senast: squirlett
·
M
Övr. Djur Nu tycker jag mest bara synd om mina marsvin, jag har nästan ingen tid för dom (jäkla pluggande) och känner att omplacera dom vore det...
Svar
4
· Visningar
1 145
·
Övr. Djur d e ju massa djurmänniskor skor här så nån kanske har nått råd? min hamster verkar sjuk.... förut sprang hon i hjulet nångång varje...
Svar
8
· Visningar
2 021
Senast: kjelin01
·
Övr. Djur Mina nymfkakaduor lägger gärna ägg och de är duktiga och ruvar halva tiden var. Men några ungar blir det inte :confused: De pippar så...
Svar
12
· Visningar
1 158
Senast: Mia_R
·
I
Övr. Djur nån flera som har det?det är en bottenlevande fisk,ser ut som en mal. jag undrar om nån vet vad den her äter,inte är det alger iallf.jag...
Svar
1
· Visningar
1 903
Senast: Icebabe_1
·
Övr. Djur Min son har en liten kanin (hermelinliknande, utan stamtavla), som har en kul färg. Hade den varit häst hade den varit musblack med bläs...
Svar
5
· Visningar
2 476

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka