Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

P
Övr. Djur Jag har 3 kaniner, snart 4 som har sina palats ute på gården. De används inte till avel, inte till hoppning (även om de har lite hinder... 2 3
Svar
47
· Visningar
3 925
Senast: pulkan
·
B
Övr. Djur Har just fått hem ett syskonpar.Vet ej kön men tror det är två honor.Allt var lugnt på kvällen men mitt i natten blev det livat.Den ena...
Svar
7
· Visningar
1 273
Senast: paradiset
·
Övr. Djur Har flyttat in till mig :D Den sista köpta grisen på ett bra tag framöver :p Ägaren trodde först att han var svart med lite dålig svart...
Svar
7
· Visningar
1 001
Senast: Stollan
·
I
Övr. Djur nån her som har orm? eller erfaring av orm? jag har haft en kungspyton,kungsboa och regnbågsboa, har jobbat med... 2
Svar
23
· Visningar
2 595
Senast: Vargdotter
·
H
Övr. Djur Jag har ett marsvin som fyller 3 om några dagar. Hon är ganska tjock och har på senare tid börjar bli mer och mer stillsam. Hon rör sig...
Svar
9
· Visningar
2 125
Senast: ScissorHands
·
F
Lantbruksdjur ...för att vara slaktmogen? Våra är nu ca tre månader gamla och hanarna har blivit ganska så stora. Som en normalstor and ungefär. Honan...
Svar
4
· Visningar
2 695
Senast: Francess
·
K
Övr. Djur nu vet jag inte vad jag ska göra. jag har annonserat ut min kanin hur länge som helst för att det inte går att ha honom kvar. men ingen...
Svar
9
· Visningar
1 157
Senast: kjelin01
·
S
Övr. Djur Eller rättare sagt era smådjurs? :D Jag har en hermelinhona och ett långhårigt virvelmarvsin (hane) tillsammans: De får... 2
Svar
28
· Visningar
2 881
Senast: Alexisus
·
W
Övr. Djur Vad tycks? :) Kaninernas Hemsida
Svar
2
· Visningar
1 034
Senast: Tuki
·
D
Övr. Djur Hejsan! Jag har en liten rysk vintervit dvärghamster på snart 4 månader. Hans klor skulle behövas klippas men inte sjutton vågar jag...
Svar
2
· Visningar
1 654
·
S
Övr. Djur Jag har två vattensköldpaddor som jag fått av en kompis som "tröttnat". Någon som vet någon om sköldisar? De får mat speciellt för...
Svar
4
· Visningar
1 222
Senast: KungTulle
·
M
Övr. Djur Vi ska ev fixa en damm på tomten och där skulle det ju vara trevligt att ha guldfiskar. Men jag kan ingenting om fiskar :crazy: Så nu... 2
Svar
20
· Visningar
7 677
Senast: Mischmasch
·
Övr. Djur Vet ju att marsvin ska ha vitkål varje dag. Men vad jag inte har tänkt på, hur mycket? :confused:
Svar
16
· Visningar
1 666
·
Övr. Djur Vad tycks om Lurvas (marsvinets) foderstat nu då, något som bör ökas, minskas, lägga till, tas bort? Han har iaf fri tillgång till hö...
Svar
7
· Visningar
1 140
Senast: gul_zebra
·
M
Övr. Djur Greta har fortfarande inte fått några ungar och hon bara växer och växer :D. Hoppas att hon får sina bebbar snart :bump: Greta uppifrån...
Svar
11
· Visningar
1 258
·
Övr. Djur Hur mycket fäller marsvin? Ngn sort som fäller mindre?
Svar
12
· Visningar
1 987
·
Övr. Djur Ska ev köpa syrrans marsvin, för honom vill hon ha 300 med bur. Men saken är den att han är 4 år, ryggfel, har fortfarande ett rejält...
Svar
11
· Visningar
1 607
Senast: gul_zebra
·
S
Övr. Djur hur kan man få kaniner att sprattla mindre? min nya kanin sprattlar som besatt när man ska tex, släppa ner han på golvet. har provat med...
Svar
5
· Visningar
1 123
Senast: Svartfot
·
Övr. Djur Jag har funderat på att skaffa ett par getter och inhägna gärdet vid vårt hus åt dem. De kommer isf att få vara där under sommarhalvåret...
Svar
15
· Visningar
2 265
Senast: Mia_R
·
S
Övr. Djur Här kommer lite söta bilder på mina små söta ökenrådisar... Tittut söt tvättning Bosse och Tajson Närbild... Visst e dom... 2
Svar
22
· Visningar
2 267
Senast: squirlett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31