Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

F
Övr. Djur ...tillika den 5:e bockkillingen. Suck! Knappt hälften av getterna har killat och det har enbart blivit bockar. Helt otroligt! Och i...
Svar
4
· Visningar
964
Senast: Francess
·
L
Övr. Djur ...med mitt sjuka marsvin. Jag märkte typ klockan 15.30 att Doris var slö, apatisk, tyst (hon som alltid skriker) så jag och pappa åkte...
Svar
6
· Visningar
844
Senast: LoveRindi
·
S
Övr. Djur Nu går det bättre med ungarna å dom andra. Det verkar som att Sotis ska ha ungar.
Svar
7
· Visningar
983
Senast: gul_zebra
·
W
Övr. Djur Någon som har något bra? Funderar på bland annat engelska namn på H, låtar från en Oasis-skiva och nåt till. Det är alltså kaniner det...
Svar
5
· Visningar
2 310
Senast: Trazzelsudd
·
F
Övr. Djur Vilken/vilka försäkringar? Vilket företag? Kostnad? Har Agrias veterinärvårdsförsäkring på mina fåglar för 280:-/per år.
Svar
17
· Visningar
1 102
Senast: Icebabe_1
·
L
Övr. Djur Finns det några sånna här på buke??? förutom jag då...*ler*
Svar
9
· Visningar
1 030
Senast: lilla_jag86
·
N
Övr. Djur Har ett marsvin på ett halvår, en hanne. Nuförtinden har jag inte tid att hålla på med honom lika mycket som jag vill, så jag undrar om...
2
Svar
20
· Visningar
1 749
Senast: Stollan
·
L
Övr. Djur Jag har två marsvinshonor som dricker rätt mycket. Jag undrar om det kan vara njursten? Har hört att om hamstrar dricker mycket så beror...
Svar
8
· Visningar
1 732
·
Övr. Djur *fårfråga* (för den som undrar vad coccidier är) I en annan tråd, i höstas, var det någon som varnade mig för förekomst av coccidier i...
Svar
4
· Visningar
1 437
Senast: annele
·
B
Övr. Djur Nu vill jag ha nåt mer än fiskar i lägenheten, men en katt är för krångligt, så jag har siktet inställt på gerbiler (ökenmöss). Vad...
Svar
5
· Visningar
1 054
·
A
Övr. Djur Då var det dax för årets första lammungar att komma till världen. Det blev Glimma som var först ute med två tackor och en bagge :love...
Svar
14
· Visningar
1 629
Senast: annele
·
A
Övr. Djur Har fått en albinomusflicka (vit med röda ögon) som jag har döpt till Astrid :p har haft henne sedan igår (6/1) nu undrar jag hur...
Svar
10
· Visningar
1 199
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Djur Har ett 54-liters akvarium med ett tiotal fiskar i(ett par tetror,någon guldfisk,alltså vanliga sorter). För två veckor sedan köpte jag...
Svar
9
· Visningar
7 399
Senast: Youma
·
H
Övr. Djur Min sköldpadda har jätte långa naglar.Ska man klippa dem eller ? :confused:
Svar
2
· Visningar
968
Senast: habby
·
F
Övr. Djur Jag har fått hem en ny bur tillsammans med min nya undulat. Jag har ingen användning av den, så nu tänkte jag sälja den. Jag vill inte...
2
Svar
25
· Visningar
1 735
·
S
Övr. Djur Har precis fått hem en massa ökenråttor. Frågan jag har är att jag har en hane Putte som både med 2 andra hanar å en hona (vilket jag...
Svar
10
· Visningar
1 409
·
Övr. Djur Köpte ju Tufsen förut och jag börjar tro att det är det sämsta köp jag någonsin har gjort :( Dels har han ju börjat sätta på Lurvas, så...
2
Svar
25
· Visningar
1 642
·
L
Övr. Djur Jag har nyligen skaffat en nymfparakit. Problemet med henne är att hon är helt skallig (även tofsen är borta) eftersom hennes f.d...
Svar
3
· Visningar
1 653
Senast: Fjunet
·
F
Övr. Djur En av mina fåglar dog ikväll :cry:, så nu undrar jag vad jag ska göra med henne? Ska jag låta henne ligga i lådan eller lägga henne i...
Svar
4
· Visningar
2 014
Senast: CosmicQueen
·
O
Övr. Djur Vad betyder "dilut" i färgavelsammanhang...tex black dilut?
Svar
4
· Visningar
888
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka