• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare West_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 2 340
W

West_

Någon som har något bra? Funderar på bland annat engelska namn på H, låtar från en Oasis-skiva och nåt till. Det är alltså kaniner det gäller.
Någon som har tips på Tema och Namn?

Alviska namn, svenska namn (typ Bengt, Gunvor osv), klassiska namn (vilket är så hemskt... Usch Stampe :crazy:), saknamn (Byrå, penna, skrivbord osv)?

Jag har haft en pillerkull; Trazzelsudds Ipren och Trazzelsudds Alvedon hette de :). Hade de varit fler hade det t.ex. blivit en Prozac och kanske en Losec också :D.

Liknande trådar

Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 238
Senast: Bison
·
R
Övr. Djur Hej! Jag undrar med er som t.ex. har hamstrar att luktar dessa i normala fall? Jag vill minnas att när djur ännu såldes i butiker så...
Svar
18
· Visningar
1 149
Senast: hastflicka
·
R
Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver... 2 3
Svar
59
· Visningar
3 286
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hästvård Jag har en unghäst född -21 som börjat hosta framförallt direkt på morgonen när hon kommit ut. Oftast bara 1 gång men ibland även flera...
Svar
1
· Visningar
287

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka