Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Mamma, hon är ju som en stor svart leksak kom det ur dotterns mun när hon red runt på gårdsplanen för att få fart på Zingo, de hennes...
Svar
0
· Visningar
189
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Precis innan det skulle frysa var grannen ute o sladdade sin ridbana. Jag skrittade och klättrade i backe egentligen. Men på vägen hem...
Svar
0
· Visningar
206
·
  • Låst
Dagbok nu börjar jag känna mig utvilad, äntligen. Sova, vad skönt det är. Ögat kämpar jag med fortfarande. Rinner och blir irriterat men bättre...
Svar
0
· Visningar
198
·
  • Låst
Dagbok vad skönt, äntligen ska jag sova! Till sju iallafall sedan vill hästarna ut. Det är mörkt, regnit och varmt. Inget roligt alls just nu...
Svar
0
· Visningar
193
·
  • Låst
Dagbok Idag höll jag föredrag( för hundrade gången om samma sak för samma människor) men idag så tänkte jag på vad min jobbarkompis sa om...
Svar
0
· Visningar
206
·
  • Låst
Dagbok Så blev det sista hoppträningen innan vinteruppehållet. Nu ska jag hålla mig till slutet av januari..... Kommer inte gå. Tinkern är så...
Svar
0
· Visningar
193
·
  • Låst
Dagbok Försöker få in filmen men det vill inte idag. Felfritt på 60 cm blev det. Duktig tjej.
Svar
0
· Visningar
220
·
  • Låst
Dagbok Helt oplanerat blev det en barbackatur idag. Kajsa kom förbi precis när jag skulle släppa ut hästarna, barbacka. Så det blev en...
Svar
0
· Visningar
230
·
  • Låst
Dagbok sista inhoppningen för vintern. Nu har Indra tränats i två omgångar och är väl framme för sin ålder tycker tränaren. Eftersom jag aldrig...
Svar
0
· Visningar
211
·
  • Låst
Dagbok Hängde in gårdagens tvätt när jag kom hem. Mörkare kan det ju inte bli, så hasta iväg för att dagsljuset ska räcka till är ingen idé...
Svar
0
· Visningar
199
·
  • Låst
Dagbok Det är till att hinna med allt. När jag tänker efter har jag klippt Indra och tvättat tre maskiner tvätt och tagit in två torkade...
Svar
0
· Visningar
202
·
  • Låst
Dagbok Så var det dags för Indra igen. Två galopp linjer på vardera långsida, vattenmatta och tre titthinder till. Unghästarna skötte sig bra...
Svar
0
· Visningar
268
·
  • Låst
Dagbok idag gick det mycket bättre än förra gången. Högt hoppade vi också! Var lite nervös, men visualiserade oss över. Mental träning!
Svar
0
· Visningar
143
·
  • Låst
Dagbok Uppe vid 7 för att rida med tinkan och kajsa, innan kajsas matte börjar jobba. En härlig morgon tur med galopp på slagen gräs slinga...
Svar
0
· Visningar
233
·
  • Låst
Dagbok Påförande av skuld och skam heter en härskarteknik, den blev jag utsatt för igår. Det var inte trevligt och jag kände mig väldigt...
Svar
0
· Visningar
176
·
  • Låst
Dagbok åkte tidigt till kursen för att ge Laura mat på sitt hotell innan vi startade upp igen. Hon såg lite mindre skeptisk ut när hon släpptes...
Svar
0
· Visningar
184
·
  • Låst
Dagbok Så var det dags igen, frihetsdressyr! Tinkan är rätt duktig så det är kul. Vi fick börja med lite mer avancerade övningar direkt. Det...
Svar
0
· Visningar
193
·
  • Låst
Dagbok Hoppträningen gick sådär. För pigg och för springig. Så kom det in en dressyrhäst precis när vi skulle börja sista rundan. Så tvärnit på...
Svar
0
· Visningar
174
·
  • Låst
Dagbok Var hos grannhästen, kajsa, idag med tinki och indra. Kajsa hade redan börjat hoppa innan vi kom och det såg lite högt ut tyckte jag för...
Svar
0
· Visningar
184
·
  • Låst
Dagbok vilken totalförvirrad dag.jädrans, jag fick upprättelse, ta mig fan. Shit pomfritt.någon gång ska det tydligen ske och nu gjorde det...
Svar
0
· Visningar
189
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama