Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Mycket konstig dag på jobbet. Jag är van att ständigt bli ifrågasatt och nedvärderad och klassad som okunnig av en viss person som tror...
Svar
0
· Visningar
192
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok indra har tagit bettet lite väl mycket nu på sistone för lillmatte så vi beslöt att byta hästar. Jag har inte suttit på Indra sedan...
Svar
0
· Visningar
233
·
  • Låst
Dagbok Nu har sista gången gjorts. I tisdags var det vetrinärvisningsträning med ridskolehäst, lägga på täcke och linda ben på kursen och idag...
Svar
0
· Visningar
194
·
  • Låst
Dagbok Äntligen fick jag och tinkan hoppträna. Det är så kul! Tinkan var lika laddad som hon brukar. Avslutande mening var, lite fort idag men...
Svar
0
· Visningar
183
·
  • Låst
Dagbok Fyra sadlar hemma för test. Stubben genesis, stubben edelweiss, santa cruise fucsio och jensen hopp. På med dem på kajsa en efter en och...
Svar
0
· Visningar
212
·
  • Låst
Dagbok Jesus, vad tiden går. Redan en vecka sedan GHS och helg igen. Veckan har innehållet grönt kort kurs och ridning blandat med löpning...
Svar
0
· Visningar
166
·
  • Låst
Dagbok Grönt kort kursen är igång! Två av sex delar avklarade. Nu blev det en veckas uppehåll pga GHS. Och vi ska dit imorgon! Jättekul.
Svar
0
· Visningar
188
·
  • Låst
Dagbok Vi kom på en ny hoppövning. En fyrkant i mitten bestående av hinderstöd i kvadrat och kryss i varje sida. Utmärkkt att träna...
Svar
0
· Visningar
211
·
  • Låst
Dagbok Stel på hela höger sida. Sitter i skuldran känner jag och går upp i nacken. Värmer vetekudden och ser om det hjälper lite. Har ni aldrig...
Svar
0
· Visningar
186
·
  • Låst
Dagbok 10 mil, så det är bara att gå upp i tid för att komma i tid. Hittade för första gången en parkering nära sjukhuset. Vilket istället...
Svar
0
· Visningar
270
·
  • Låst
Dagbok Så tar vi repris på gårddagen. Men idag fick jag bara lyssna och inte säga något. Bara helt fantastikt igen, nu har vederbörande fått...
Svar
0
· Visningar
240
·
  • Låst
Dagbok Fantastiskt vilken skitdag. Började mitt föredrag med att få påpekande om att det var fel på skriften och slutade med detsamma. I mitten...
Svar
0
· Visningar
182
·
  • Låst
Dagbok Efter nedslag i 80 skärpte hon sig och lyfte hovarna i 90cm. Hon börjar bli duktig lilla prinssessan.
Svar
0
· Visningar
207
·
  • Låst
Dagbok snöar vertikalt ute, inte lite heller. Tvingar mig ut på en skrittrunda. På med allt som finns på både mig och hästen. Broddar behöver...
Svar
0
· Visningar
185
·
  • Låst
Dagbok Pigga, energiknippen som busade runt i hagen hela förmiddagen med stegringar, bocksprång och full rus. Kände att den ridturen blir inte...
Svar
0
· Visningar
189
·
  • Låst
Dagbok Hörde en intressant diskussion i en affär. Det handlade om huruvida man kunde sitta och titta på video på sin telefon när det var kunder...
Svar
0
· Visningar
172
·
  • Låst
Dagbok Domen löd att hela höger sida är stel. Det märks. Ont så jag inte kan lyfta armen, tror jag ska få nackspärr om jag flyttar nacken åt...
Svar
0
· Visningar
242
·
  • Låst
Dagbok så var det redan sista inomhusträningen för Indra. Hon gjorde som hon brukade. Tjong in i sargen med bakbenen på uppvärmningen och...
Svar
0
· Visningar
174
·
  • Låst
Dagbok idag fick jag lära mig ett nytt ord, renhårig. Ja, duschade gjorde jag i och för sig igår kväll efter stallet, men inte hade det väll...
Svar
0
· Visningar
278
·
  • Låst
Dagbok Indra var på sin andra hopptävling igår. Första målet är att träna på olika ridhus och läten och folk. Från litet ridhus med läktare på...
Svar
0
· Visningar
185
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama