Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Hoppträning med tinkern, kan bara sluta på ett sätt. Hon är verkligen hoppglad.:). På uppvärmningen gjorde vi volter som ökades och...
Svar
0
· Visningar
317
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Är säker på att jag fullkomligt tröttnat på mitt jobb. Borta är känslan av att det går framåt, att vi utvecklas och framtidstron. Det...
Svar
0
· Visningar
232
·
  • Låst
Dagbok Fick bli Indra igen. Ska det passa någorlunda med träning och pay and jumps blev vi tvungna att ändra hennes träningsvecka. Alla fyra...
Svar
0
· Visningar
219
·
  • Låst
Dagbok IÅkte iväg vid nio. Lite nervösa över hur det skulle gå. Det är den längsta sträckan hon åkt transport. När oron var över för det kunde...
Svar
0
· Visningar
209
·
  • Låst
Dagbok Uppe med tuppen idag, nu skulle laura och indra klippas. Bestämde mig för helrakning på Laura och Indra skulle få en liten fyrkant för...
Svar
0
· Visningar
222
·
  • Låst
Dagbok idag blev zingo riden ihop med alla andra. En liten tjej som passar så bra på henne. Synd det blir sällan, men bra när det fungerar...
Svar
0
· Visningar
218
·
  • Låst
Dagbok Doktorn ringde och berättade att senaste blodprovet visade bra värden. En del var till och med normala nu. Praktisk som jag är noterade...
Svar
0
· Visningar
237
·
  • Låst
Dagbok Vad kom snön ifrån? Helt plötsligt var det stora, blöta vita flingor som dalade ner på den mörka asfalten utanför fönstret när jag...
Svar
0
· Visningar
165
·
  • Låst
Dagbok :)Idag blev det en tidig runda med Laura, Kajsa och lös Nelly. Vi hittade omkullblåsta små träd i en lagom gallrad skogsdunge. Jättefint...
Svar
0
· Visningar
215
·
  • Låst
Dagbok Förut hade jag ett driv. Jag tyckte allt var jätteroligt och spännande. Nu har jag tappat det helt. Det började för några veckor sedan...
Svar
0
· Visningar
294
·
  • Låst
Dagbok Det gick inte hoppa igår i blåsten. Blåsten tog lampan så det var svart. Idag har det varit hopptävling och vi satt som klistrade och...
Svar
0
· Visningar
213
·
  • Låst
Dagbok Den är jättefin, vårt hästnet fynd! :banana::love:Snabbt ut i stallet och på med den. Sitter som en smäck! Ute ösregn och halv storm...
Svar
0
· Visningar
164
·
  • Låst
Dagbok Äntligen dags för en ordentlig genomgång. Som vi har väntat på detta, nu hoppas vi på klarhet i sjukdomsfrågan. I ett och ett halvt dygn...
Svar
0
· Visningar
202
·
  • Låst
Dagbok Minst en gång per vecka och ibland två gånger per vecka har Indras lillmatte tagit blodprov i armen sedan i julas. De börjar se ut som...
Svar
0
· Visningar
271
·
  • Låst
Dagbok Markarbete med Indra på lördagen och hopning med Laura på söndagen. Indra var jättesparkig. Blev så trött på henne att vi kollade på...
Svar
0
· Visningar
179
·
  • Låst
Dagbok Bokstäverna är suddiga. Båda ögonen har varsin sträng med ögonsalva. Det är inget fel på dem säger doktorn. Men konstant rinnande i ena...
Svar
0
· Visningar
192
·
  • Låst
Dagbok Varit mycket på sjukhuset igen. Sjuksköterska kanske. Lite lagom, får göra något, men inte ta ansvaret fullt ut som en läkare...
Svar
0
· Visningar
247
·
  • Låst
Dagbok var inne på tradera och letade efter en bra pannlampa. Em bourit letade jag efter då bukarna tyckt det märket var bra. Budade på...
Svar
0
· Visningar
374
·
  • Låst
Dagbok Det var inte alls skönt att rida idag. Kallt och hårt. Blev bara skritt på lång tygel.
Svar
0
· Visningar
196
·
  • Låst
Dagbok När jag gått ner till storlek 42 ska jag köpa ett par Animo ridbyxor. Tinkern Pay and jump 70cm innan semestern Pay and jump 80cm innan...
Svar
0
· Visningar
184
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama