Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Det var första gången jag varit med om en doktor som frågat om hela hälsan. Rinnande öga och igenproppad näsa. Snorkråkor som är röda...
Svar
0
· Visningar
191
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Equipage senaste numer om att bygga muskler gav effekt. Vi skrittade på med tinkern och kajsa i en timma. Aktivt frammåt i skogen. De...
Svar
0
· Visningar
183
·
  • Låst
Dagbok första hoppträningen i ridhuset och vi fick inte vara med ponnysarna utan blev förflyttade till stor häst gruppen. Det är liksom inte...
Svar
0
· Visningar
241
·
  • Låst
Dagbok Nu har jag gått för långt tycks det. Tänk att det är så jobbigt att en kärring säger ifrån när det enligt denne är heltokigt. Det är...
Svar
0
· Visningar
234
·
  • Låst
Dagbok satte upp alla hinder på åkrarna runt huset sedan racade vi på med tinkern, Indra och Kajsa. Vad kul det är!:banana:
Svar
0
· Visningar
222
·
  • Låst
Dagbok Jättepigg och ville se allt, småtravade och hade svårt med uppmärksamheten till ryttaren. Var ju hästar överallt! Indra varverkligen...
Svar
0
· Visningar
180
·
  • Låst
Dagbok jädrans vilken träningsvärk jag har. Körde H.I.T i måndags och nu klarar jag knappt av att nysa. Tur Indra ska hopa imorgon så jag får...
Svar
0
· Visningar
197
·
  • Låst
Dagbok så har laura numer blivit så väl riden att jag samlar henne för mycket istället. Nu får jag öva på att mjukna i handlederna så det går f...
Svar
0
· Visningar
188
·
  • Låst
Dagbok gubbar, ja sådana vid sextio års ålder som tror att de kan allt men inte gör det. Som inte kan lyssna eller erkänna att de har fel, jag...
Svar
0
· Visningar
180
·
  • Låst
Dagbok första hopptävlingen idag! Började med 50 cm. I trav, gick inte alls. Hon ville inte hoppa alls. På fjärde hindret stannade hon långt...
Svar
0
· Visningar
202
·
  • Låst
Dagbok har funderat på hur jag ska bli starkare och orka hålla tinkan på hoppträningen. Jag har tränat mig själv, springer, styrketräning och...
Svar
0
· Visningar
322
·
  • Låst
Dagbok 22 i måndags, extra körning till friidrotten, så 20;30 i tisdags, hoppträning med Laura i onsdags. Jag var trött och orkade inte hålla...
Svar
0
· Visningar
162
·
  • Låst
Dagbok alla fyra var trötta idag.laura började flåsa efter lite trav och mina ben kändes spagetti efter gårdagens cykeltur med tillhörande...
Svar
0
· Visningar
160
·
  • Låst
Dagbok nu börjar jag märka att min träning hjälper. Tog en en timmas runda idag med Indra och Laura. Mycket trav och långa snabba...
Svar
0
· Visningar
173
·
  • Låst
Dagbok tänkte träna lite på lunchen på gymmet. Kan ju inte vara så jobigt. 25 minuter bara. Sedan hoppträning med Laura på kvällen, gode värld...
Svar
0
· Visningar
222
·
  • Låst
Dagbok väntar på första träningen med Indra någonsin. Är tom nervös över lastningen. Hoppas det går bra! Uppdaterar sedan. Som vi säger ibland...
Svar
0
· Visningar
191
·
  • Låst
Dagbok Gick in i transporten på tredje försöket. Lugnt ut och på med sadel. Sedan gick vi till paddocken där två andra hade lektion. Då kom hon...
Svar
0
· Visningar
187
·
  • Låst
Dagbok nu var det ett tag sedan men vi har hunnit hoppträna och rida ut. Zingo har fått ta av sig skorna och bli reserv ponny. Indra och laura...
Svar
0
· Visningar
175
·
  • Låst
Dagbok fram med bommar och ett kryss, regnet har gått över!. Tinkern före så bromsar det. Indra tar bommarna fint. Får höja krysset till en rak...
Svar
0
· Visningar
206
·
  • Låst
Dagbok Tinkern slår rekord. Hoppar jättefint igen. Lyssnar och tänker. Så vi fick beröm igen av tränaren. Är det för att jag tränar och orkar...
Svar
0
· Visningar
207
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama