Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok första gången själv utan sällskap av varken människa eller häst, bara matte på ryggen. Gick bra. Skritt och trav blev det. Övar också på...
Svar
0
· Visningar
205
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Så var det dags igen för hoppträning. Sex veckor sedan sist. Nu har vi övat på att man kan gå sakta även om matte tar tygeln. Visst...
Svar
0
· Visningar
175
·
  • Låst
Dagbok Fick tag på rid sällskap. Tuffade till mig lite och satt upp hemma på Indra vid stallet och skrittade bort till Kajsa hästen. Väl där...
Svar
0
· Visningar
200
·
  • Låst
Dagbok Lite nervöst. Dottern borta och Indra behöver motioneras. Ingen att rida med. Tvingar gubben gå med skogsrundan. Går riktigt bra! I...
Svar
0
· Visningar
283
·
  • Låst
Dagbok Inte blev det mycket tid till hästarna idag. Städade i huset, duscharna såg helt ingrodda ut med tvålrester på väggarna. Badrumsrent...
Svar
0
· Visningar
227
·
  • Låst
Dagbok nu är det vitt och fint ine i hästarnas boxar. Torka och sedan nytt spån. Kommer bli jättefint till vintern. Hö balarna är inplastade...
Svar
0
· Visningar
237
·
  • Låst
Dagbok kom på att jag nått mitt mål idag när jag, äntligen, kunde springa den bit jag kämpat med idag. Och på gymet hade jag som mål att orka...
Svar
0
· Visningar
177
·
  • Låst
Dagbok Tittade på horse one igår och Eamon Hickey när han lärde unghästen hoppa. Nästan samma som i min jättegammla bok om arr träna unghästen...
Svar
0
· Visningar
274
·
  • Låst
Dagbok varje sommar tvättas alla vojlockar och shabrak i sjön. Med borste och såpa. Det var sexton stycken efter vinterns användning. De blir...
Svar
0
· Visningar
186
·
  • Låst
Dagbok lackträns och Horze regnjacka fanns det idag på hästavdelningen på Ullared. Köpte dock en ridrock istället. Den täcker benen också...
Svar
0
· Visningar
220
·
  • Låst
Dagbok körde ner hindren till en betad hage och satte upp dem. In med Tinkern och Zingo. Galenpannor, studsa och bocka som vildhästar. Hoppade...
Svar
0
· Visningar
240
·
  • Låst
Dagbok Hela stallet tvättat med högtryckstvätten. Nu ska det torka och sedan dags för att måla vitt igen. Blir så ljust och fint redan, nu när...
Svar
0
· Visningar
195
·
  • Låst
Dagbok tänk vad man kan göra med en låda ordgubbar. Sylt och saft att ta fram i vinter. Känna smaken av sommar när vinden isar igen fönstren i...
Svar
0
· Visningar
212
·
  • Låst
Dagbok Så är vi hemma igen. 300 mil senare och många se värdheter rikare. Fantastiskt är vårt land. Det är bra att åka iväg, det gör att jag...
Svar
0
· Visningar
235
·
  • Låst
Dagbok testar bett och olika nosgrimmor på Indra. Hon vill inte tugga, inte böja huvudet. Stå still och helst dra och vara stum i munnen. Inte...
Svar
0
· Visningar
194
·
  • Låst
Dagbok På med regnkläder och gummistövlar. Ska det ridas får det bli i regnkläder idag. Hann ut med Zingo och Laura utanför stalldörrarna i...
Svar
0
· Visningar
250
·
  • Låst
Dagbok omstoppad och klar, stubben siegfried, x vid. Gammal och billig från hästnet. Men fin, knappt använd ser det ut som. Blev en helt ny...
Svar
0
· Visningar
149
·
  • Låst
Dagbok så kom solen, sent om sider. Trodde dagens ridtur skulle regna bort. Vid åtta var det dags för en skogsrunda. Denna gång tränade vi på...
Svar
0
· Visningar
210
·
  • Låst
Dagbok Idag sken solen och dotterns smile ikapp:D. Äntligen rida Indra! Vi väntar på hovslagaren. Tappsko på Laura och Indra har börjat ömma...
Svar
0
· Visningar
186
·
  • Låst
Dagbok Tvingade upp dottern på Zingo idag. Nu är stygnen i knät borttagna, så det går bra att rida igen. I tio dagar har Zingo stått så hon...
Svar
0
· Visningar
210
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama