Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Måste gnälla lite. Tänkte det skulle vara lugnt på jobbet nu när nästan alla har semester.. Det är tvärtom. Är helt otroligt hur mycket...
Svar
0
· Visningar
173
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Idag tog jag 45 min styrketräning. Kommer inte kunna gå eller lyfta något de närmsta dagarna. Har ont i nacken och skuldrorna som...
Svar
0
· Visningar
183
·
  • Låst
Dagbok Efter vila och en midsommar med trettio grader varmt harhästarna idag som först fått gå. Temperaturen sjönk tiograder efter gårdagens...
Svar
0
· Visningar
181
·
  • Låst
Dagbok Så var det dags. In med Indra i hästtransporten och dottern i bilen. Regnet hänger i luften men det är uppehåll. Kommer fram till vårt...
Svar
0
· Visningar
265
·
  • Låst
Dagbok Tinki har gått styrke träning denna veckan. Absolut tråkigast var att skritta upp och ner för backe tio gånger. Skritta tycker hon är...
Svar
0
· Visningar
193
·
  • Låst
Dagbok Så j-la nöjd med mig själv. Utan stöd, nerskälld och dumförklarad har jag gjort det! Stått på mig inte justerat på några sanningar utan...
Svar
0
· Visningar
209
·
  • Låst
Dagbok Det blev inget ridit igår. Vaccinerades i fredags så de ska i och för sig vila tre dagar men en liten skrittrunda hade fungerat. Det...
Svar
0
· Visningar
290
·
  • Låst
Dagbok Fick mig en tankeställare. Nacken blir inte bra och skuldran. Ta det lugnt blev rådet. Allt känns ok och om du bara tar det lungt kommer...
Svar
0
· Visningar
171
·
  • Låst
Dagbok Tyckte det hängde lite väl många skitiga shabrak i stallet. 15 stycken var det. Ner i cykel vagnen, såpa och en hästborste. Trampa ner...
Svar
0
· Visningar
165
·
  • Låst
Dagbok Då var det dags igen. Tävling nr 2 80 och 90cm. 80 felfritt 90 två nedslag. Lugn, klarade många hästar i olika varv och gångarter på...
Svar
0
· Visningar
225
·
  • Låst
Dagbok Nya fina skor och små nätta hovar på alla tre hästarna. Zingo fick vaccinations spruta iigår och hon äker på söndag redan. Åh, vad fort...
Svar
0
· Visningar
175
·
  • Låst
Dagbok Jag har betalt för att bestämma, att ansvara för andras hälsa och se till att det går frammåt med nöjda kunder. Så under hela dagen har...
Svar
0
· Visningar
162
·
  • Låst
Dagbok Idag hände det igen. Tar upp min åsikt och hinner knappt klart innan det blir totalt överspel. Som återigen visade sig vara totalt...
Svar
0
· Visningar
221
·
  • Låst
Dagbok Äntligen fick jag träna lite hoppning. Indra har tävlat så hon får vila. Det är så roligt. Hon älskar verkligen att hoppa. Blivit mycket...
Svar
0
· Visningar
182
·
  • Låst
Dagbok Nu är det dags. I onsdags hoppade tränaren upp på Indra och red henne lite. Hon tjurar ihop emellanåt och vi kommer inte åt det. Jädrans...
Svar
0
· Visningar
262
·
  • Låst
Dagbok sått är det, och så platt, utan en enda sten som syns. Ska bli intressant o se vad som kommer upp. Havre, korn, ärter samt vall. Blir...
Svar
0
· Visningar
194
·
  • Låst
Dagbok så var det dags igen. Plocka sten, sten, sten och sten. Herregud vad sten det finns. Tänker att nu försvinner en sten till som jag kunde...
Svar
0
· Visningar
155
·
  • Låst
Dagbok Någon plöjde av kabeln och vips var landsbygden utan telefon och internet. 1 vecka tog det med fina små tält i plöjet. Bra jobbat! Nu är...
Svar
0
· Visningar
142
·
  • Låst
Dagbok Ibland flyter det liksom, det bara händer och allt går som smör i solsken. Go känsla, var längesedan. Avslutade med en skogstur på...
Svar
0
· Visningar
140
·
  • Låst
Dagbok Indra tycker vattenmatta är läskigt, fast efter att hon hoppat den ett antal språng. Då kommer hon på att man måste stanna. Kom över...
Svar
0
· Visningar
150
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama