Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Gjorde ett fys-test för tolv veckor sen och igår var det dags gör utvärdering Då visade konditionstestet 15, plankan 44 sek på knä...
Svar
0
· Visningar
241
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Ja så kan man kort och gott sammanfatta gårdagens ridlektion Fick liten chock när jag kom till stallet och var uppsatt på Wasse...
Svar
0
· Visningar
219
·
  • Låst
Dagbok Det här är stallägarens 25 årig arab som också är under igångsättning. Utbildad MSV-dressyr i sin ungdom. Nuvarande ägare köpte honom...
Svar
0
· Visningar
227
·
  • Låst
Dagbok Blev faktiskt riktigt bra bilder. Men det underlättar ju när man får låna proffsutrustning och att man kan knäppa flera bilder i rad :D...
Svar
0
· Visningar
232
·
  • Låst
Dagbok Gaah vad hästsugen jag blir. Hittade flera stycken cewe-hästar idag :D Skickade länk till en kompis och skrev att jag hittat "vår" häst...
Svar
0
· Visningar
201
·
  • Låst
Dagbok Bilder från när Doby var med lillmatte på Playdate
Svar
0
· Visningar
245
·
  • Låst
Dagbok Min väldigt försiktiga ridlärare tyckte inte det var någon bra idé när flera av hästarna stått hela påskhelgen. Hon förstod inte riktigt...
Svar
0
· Visningar
215
·
  • Låst
Dagbok Ska erkänna jag var skeptiskt, och visst har de kopierat Serial-formatet ganska mycket Som det att det är en advokat med någon typ av...
Svar
0
· Visningar
171
·
  • Låst
Dagbok Kändes nästan lite planerat från min ridlärares sida att para ihop mig som inte ridit på tre veckor med Tant Nina som skulle gå sin...
Svar
0
· Visningar
161
·
  • Låst
Dagbok Fy bubblan som Lotta på Bråkmakargatan brukar säga, vad sjuk jag varit Läste precis den här inlägget på fnork-bloggen och tycker den...
Svar
0
· Visningar
224
·
  • Låst
Dagbok Så kan man lätt sammanfatta gårdagens ridlektion. Inte bara den omöjliges fel utan lika mycket piloten som inte lyckades komma i kontakt...
Svar
0
· Visningar
242
·
  • Låst
Dagbok Jag ställde upp på klubbdressyren :banana: Ni anar inte hur många gånger jag var på väg avboka i veckan för jag var så nervös :crazy...
Svar
0
· Visningar
227
·
  • Låst
Dagbok Så kändes det efter gårdagens ridlektion. Var på väg vända när jag såg jag var uppsatt på tant Nina (förstår inte varför när M verkligen...
Svar
0
· Visningar
188
·
  • Låst
Dagbok Inofficellt har hon ju inte bott hemma senaste året, men i helgen flyttade hon och pojkvännen äntligen in i kojan. Dom har längtat...
Svar
0
· Visningar
211
·
  • Låst
Dagbok Var lite sådär på att rida igår, brukar alltid vara inne och tjuvkika i systemet vem jag är uppsatt på och såg att jag inte ens VAR...
Svar
0
· Visningar
357
·
  • Låst
Dagbok 1 år och tre månader tog det, sjukt jobbigt var det och det var rena slumpen att han kom in i dotterns liv igen. (ibland är det inte...
Svar
0
· Visningar
215
·
  • Låst
Dagbok När man får kommentaren "vänta tills du får barn själv" (på en inlägg om förstörd träning pga att jag umgåtts med kompisarnas småbarn i...
Svar
0
· Visningar
209
·
  • Låst
Dagbok Var faktiskt lite lätt nervös, gillar liksom inte riktigt veta vad jag ska göra, specieller inte så där i grupp Vet inte om jag har...
Svar
0
· Visningar
233
·
  • Låst
Dagbok Tror att @cassiopeja förstår direkt vem jag menar :D Fick faktiskt en lätt chock, trodde aldrig att M skulle sätta upp mig på Zetra...
Svar
0
· Visningar
189
·
  • Låst
Dagbok Gissa vem? :D Dottern la upp några helt underbara bilder på sin blogg så jag kapar dom rakt av :p (Katterna hälsar att de INTE delar...
Svar
0
· Visningar
255
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama