Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Samtliga de tre hästar jag "får" rida är nu borta från lektionsverksamheten. Så om jag inte lyckas gå ner 20 kg på ett par veckor ser...
Svar
0
· Visningar
200
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Är så trött på den här segdragna förkylning så nu kör jag vad som ska vara en dunderkur Ingefära, gurkmeja, citron och rå honung mixas...
Svar
0
· Visningar
207
·
  • Låst
Dagbok Förra veckan var jag sjuk, den här veckan ska jag på kommunens föreningsmöte ang bidragsystemet Dessutom har vi kvarka på ridskolan och...
Svar
0
· Visningar
193
·
  • Låst
Dagbok Nu vet jag inte hur det känns att verkligen rida på en älg, men det kan inte vara så lång ifrån sitta på Zetra :p Sen är det ju lite...
Svar
0
· Visningar
311
·
  • Låst
Dagbok Ja så mycket fart var det inte på farbror igår, tror det är med att gå ute och käka gräs på nätterna tar på krafterna :p Vi har i alla...
Svar
0
· Visningar
207
·
  • Låst
Dagbok Det är lite sorgligt idag och just nu känner jag ingen större lust åka till stallet ikväll och veta dessa två spiltor står tomma :cry...
Svar
0
· Visningar
214
·
  • Låst
Dagbok Igår gjorde jag personbästa i benpress, vertikaldrag och ländrygg I benpressen klarade jag 10*90kg + tre set med 10*80 kg :bump: Målet...
Svar
0
· Visningar
180
·
  • Låst
Dagbok I tisdags var det dags för teminstart, blev glad över att stå uppsatt på Svarte Petter :) En av de få hästar i min viktklass jag...
Svar
0
· Visningar
293
·
  • Låst
Dagbok Gjorde första träningspasset igår efter sommaruppehållet, eller ja vår & sommaruppehållet om man ska vara kinkig Smiley smile Hade jag...
Svar
0
· Visningar
224
·
  • Låst
Dagbok Gjorde nytt fystest igår, senast var i mars(?) efter att Viktkampen avslutades. Tror både jag och PT var lika förvånade över resultatet...
Svar
0
· Visningar
178
·
  • Låst
Dagbok Pga dubbelbokningar fick jag inte plats på veckans dressyrkurs, men som tur blev en deltagare sjuk och jag fick hoppa in lite snabbt i...
Svar
0
· Visningar
300
·
  • Låst
Dagbok Är faktiskt väldigt nöjd den här gången, tycker han verkligen blev så som jag ville :) Liiite mer på hakan kanske men sånt går ju trimma...
Svar
0
· Visningar
239
·
  • Låst
Dagbok Två dagar till midsommar, ingen av båtarna är helt klara Ena motorn i stora båten läcker avgaser och det ser ut som hej kom och hjälp...
Svar
0
· Visningar
244
·
  • Låst
Dagbok ...och inte en enda som fungerar??? Skulle nämligen vara duktigt och börja sy gardinerna till båten igår kväll, men som sagt det sket...
Svar
0
· Visningar
177
·
  • Låst
Dagbok Jajamensan, jag verkar ju kunna det här med ridning trots allt. Skönt få avsluta terminen på ett bra sätt. Stärker självförtroendet en...
Svar
0
· Visningar
302
·
  • Låst
Dagbok Blev lite besviken faktiskt när jag kom till ridskolan och såg att jag var uppsatt på Tant Nina. Hade nämligen varit inne och tjuvkikat...
Svar
0
· Visningar
192
·
  • Låst
Dagbok Det är fasiken helt sjukt, vem betalar så mycket pengar för en lägenhet, visserligen en jättefin lägenhet men ändock en två-rumslägenhet...
Svar
0
· Visningar
218
·
  • Låst
Dagbok Hade nämligen överlåtit lektionen på min dotter då det var hoppning. Det var nog den rörigaste ridlektionen vår grupp har haft på länge...
Svar
0
· Visningar
177
·
  • Låst
Dagbok Bästa markarbetes-passet på länge där jag verkligen genomförde hela övningen (även om jag bara tog bommarna i trav) Först var jag...
Svar
0
· Visningar
234
·
  • Låst
Dagbok Helt katastrof var det väl inte, vi fick till ett par bra ryggningar men övriga tiden var det helt katastrof Herregud jag klara inte ens...
Svar
0
· Visningar
244
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama