Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Idag hade jag tid på psykiatrin ang ett nytt läkarintyg och framtida medicin mot min ADD. Hon var garanterat en av de bästa läkarna...
Svar
0
· Visningar
506
Senast: et_flickan
·
  • Låst
Dagbok Först och främst måste jag verkligen tala om hur otroligt lättad jag är nu när vi fått mer timmar på dotterns förskola. Stressen gick...
Svar
15
· Visningar
2 059
Senast: farin
·
  • Låst
Dagbok I morse ringde mamma mig, jag hörde våran katt som vi haft sen 2006 skrek i bakgrunden. Hon ville låna våran kattbur för Tyson som...
Svar
6
· Visningar
1 702
Senast: MJLee
·
  • Låst
Dagbok Äntligen har det skett. Vi har fått utökad barnomsorg. Utan problem. Något som går framåt i livet. Känns bra. Bra för dottern och bra...
Svar
6
· Visningar
1 747
  • Låst
Dagbok Jag kände att jag ville skriva av mig lite tankar och funderingar. Tror verkligen det behövs nu när min terapi kommer bli intensiv...
Svar
0
· Visningar
588

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka