Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Jag fick en intressant förfrågan av min hyresvärd idag. Hon har ju häst på gården och frågade mig idag om jag kunde tänka mig att rida...
Svar
0
· Visningar
216
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Då kommer jag alltså åter att utsätta mig för risken att göra bort mig. Ridskolan kommer att ha en kombinationstävling med dressyr och...
Svar
0
· Visningar
208
·
  • Låst
Dagbok Det var hopplektion idag. Vi hoppar ju var femte gång men det känns som om man hinner bli ringrostig på den tiden. Jag som tänkt ställa...
Svar
0
· Visningar
208
·
  • Låst
Dagbok Just nu känns det som om jag inte riktigt vet vart jag är på väg i livet, utan flyter mest med i det som händer. För det mesta ligger...
Svar
0
· Visningar
231
·
  • Låst
Dagbok Idag har jag tydligen ett gosmonster med till jobbet, som helst vill sitta i mattes knä :love: Jättegulligt, men gosmonster är inte...
Svar
0
· Visningar
223
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Ja vi får se om en månad ;) Spännande är det och jag hoppas verkligen att allt kommer gå bra
Svar
0
· Visningar
178
·
  • Låst
Dagbok Förra slutade lite sisådär så jag hoppas nya veckan blir bättre Missades sonens tävling, då dom flyttade fram hans klass 1,5 timme. Så...
Svar
0
· Visningar
174
·
  • Låst
Dagbok Idag hade ridskolan en prova-på-clear-round i WE. Jag har aldrig provat att rida en WE-bana. Det närmaste jag kommit har varit lekarna...
Svar
0
· Visningar
166
·
  • Låst
Dagbok Jag var till tandläkaren idag, helt själv. Visst var det jobbigt men jag hade inga svimningsanfall och kände mig relativt fräsch...
Svar
0
· Visningar
201
·
  • Låst
Dagbok Idag fick jag en annan häst på ridlektionen. Det gick så bra förra gången så ridläraren tyckte att det var dags för en ny utmaning...
Svar
0
· Visningar
205
·
  • Låst
Dagbok och kursledare :D Alla valpkurser är säkert bra, men jag gillade att det första hon sa var "nu ska vi träna er hundägare" Det kommer...
Svar
0
· Visningar
211
·
  • Låst
Dagbok Jag tror nog att det här kan börja likna ett hem om någon vecka :) En låda i taget töms och grejer hittar sina platser. Men jag saknar...
Svar
0
· Visningar
256
·
  • Låst
Dagbok Det är med ojämna mellanrum jag skriver här :) Tänkte att det var dags att radera de bloggar som inte varit aktiva det senaste året...
Svar
0
· Visningar
300
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Dagbok Känner mig lite gnällig. Jag behöver ju skaffa en del möbler men attans vad svårt det är att få tag i dem. Antingen finns de för långt...
Svar
0
· Visningar
201
·
  • Låst
Dagbok Det slutade med att jag fick köra till Åkersberga + att jag var tvungen åka genom stan för att hämta upp en av tjejerna Vi kom tom fram...
Svar
0
· Visningar
199
·
  • Låst
Dagbok Nu är jag verkligen virrig. "Var har jag lagt den" eller "Var såg jag den senast" tycks var standardfrågor numera. Det är inte mycket...
Svar
0
· Visningar
237
·
  • Låst
Dagbok ...eller barn och barn. 40 blev jag idag. Jag jobbade som vanligt idag och på eftermiddagen när jag var ensam kvar kom det ett blombud...
Svar
0
· Visningar
222
·
  • Låst
Dagbok För bygglovet till klubbhuset har blivit beviljat Känns som en stor sten fallit från min axlar Nu är bara resten kvar :p På lördag åker...
Svar
0
· Visningar
166
·
  • Låst
Dagbok ...på mitt lilla lurvbus O_o Men han är så duktig (och alla säger han är så duktigt) att jag nog glömmer bort han inte ens är fyra...
Svar
0
· Visningar
174
·
  • Låst
Dagbok Ja, så liten är han inte längre :D Bilåkandet, det som var ett helvete första gångerna, idag 1,5 månad senare blir han överlycklig om...
Svar
0
· Visningar
218
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama