Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Igår var vi och tog farväl av vår gammelkatt, dottern skrev ett riktigt fint inlägg på sin blogg Vila i frid gamla vän Ikväll fick...
Svar
0
· Visningar
270
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Så var min helg. Mina nya gummistövlar må vara snygga men fullständigt livsfarliga på blöta ö-klippor. Har lätt ont i vänster lår, mest...
Svar
0
· Visningar
250
·
  • Låst
Dagbok Det var inte en av de roligaste lektionerna jag ridit faktiskt, utan det kändes som om denna instruktör tidigare mest hållit i...
Svar
0
· Visningar
235
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag har fyllt år idag. Via FB har det kommit in 10 pliktskyldiga grattis och sen kom hyresvärden över för en stund sedan med en burk...
Svar
0
· Visningar
290
·
  • Låst
Dagbok Arbetsveckan är till ända och det har också börjat lugna ner sig på jobbet. I stället för att ha skitmycket jobb så är det bara mycket...
Svar
0
· Visningar
199
·
  • Låst
Dagbok Jag tycker inte om köra i stan, så är det. Det är två aspekter 1. jag hittar inte 2. jag känner skräck över ifall jag ska hitta...
Svar
0
· Visningar
221
·
  • Låst
Dagbok Jag tycker vintermörkret är otroligt påfrestande och vet inte riktigt hur jag ska hantera det. Nu är det ju mörkt redan vid sju på...
Svar
0
· Visningar
257
·
  • Låst
Dagbok Idag har jag varit en eldsprutande drake. Fina, söta, snälla ponnyn är bästa medicinen. Alternativet är väl att sätta sig i en...
Svar
0
· Visningar
221
·
  • Låst
Dagbok Alltså - känslan av lycka i kroppen efter en rolig ridlektion!!.... :bow: Förra veckan kunde jag inte rida. Den här veckan kunde jag...
Svar
0
· Visningar
318
  • Låst
Dagbok Ja, för ärligt talat kan man nog i ärlighetens namn inte kalla det för hoppning Nina och jag skuttade fyra gånger över den hissnande...
Svar
0
· Visningar
221
·
  • Låst
Dagbok Nästan gång vi bygger om köket kommer jag ha DUBBLA diskhoar, och inte räkna med att alltid ha en fungerande diskmaskin. Eftersom...
Svar
0
· Visningar
222
·
  • Låst
Dagbok Jag red tinkern igen på dagens lektion. Hon är en riktig pärla :love: I stallet, före lektionen, blev det strömavbrott och där hon står...
Svar
0
· Visningar
202
·
  • Låst
Dagbok Jag vaknade tidigt i morse, lite för tidigt egentligen, men det förde med sig att det blev ett långt yogapass på lite över en timme...
Svar
0
· Visningar
273
·
  • Låst
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
803
  • Låst
Dagbok Nej det var nog inte smart rida i tisdags och det var defenitivt inte bra gå på massage i går (även om musklerna tyckte det) I natt har...
Svar
0
· Visningar
228
·
  • Låst
Dagbok Jag har väl i princip bara hört talas om HSP (Highly Sensitive Person) förut, men inte tänkt mer på det. Idag har jag insett att jag med...
Svar
0
· Visningar
284
·
  • Låst
Dagbok Idag fick vi en utmaning på ridlektionen som jag aldrig provat förut. Efter en kort stunds framridning plockade ridläraren fram en bunt...
Svar
0
· Visningar
209
·
  • Låst
Dagbok Jag har skrivit det förut: det verkar som om det är nånting varje tisdag, som gör att jag inte är i form. Idag var jag arg, ledsen...
Svar
0
· Visningar
271
  • Låst
Dagbok Blev något förvånad när jag var uppsatt på Häxan Surtant aka Nina och inte Goliat Visade sig vi hade markarbete idag och bommar är inte...
Svar
0
· Visningar
223
·
  • Låst
Dagbok Ojoj jag klara mig mycket väl utan massa drama på klubbtävlingarna Tack o lov är det sällsynt vi behöver ringa efter ambulans på våra...
Svar
0
· Visningar
211
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Galoppera
  • Födda -21