Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Jag är ganska engagerad i miljöfrågor och tycker att det är oerhört viktigt att värna om miljön. Jag tycker också att det är helt hål i...
Svar
0
· Visningar
433
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Efter att under hösten ha haft en rejäl arbetstopp har det nu ebbat ut och jag har skrapat rent allra längst ner i mejlen. Jag har...
Svar
0
· Visningar
259
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Denna vecka stod det teorilektion på schemat. Lektionen var upplagd så att hälften av gruppen red halva lektionen medans dom andra...
Svar
0
· Visningar
236
·
  • Låst
Dagbok Har totalt fastnat i den här podcasten http://serialpodcast.org/ Började lyssna i går och har tre avsnitt kvar innan nästa kommer i...
Svar
0
· Visningar
217
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Vi har ju fått en ny ridlärare i tisdagsgruppen då den ordinarie är barnledig. De två som turats om att ha vår grupp har inte riktigt...
Svar
0
· Visningar
232
·
  • Låst
Dagbok Jag brukar lyssna på Mix Megapol och på eftermiddagarna brukar det presenteras diverse lustiga top 10 listor. Idag var listan dock full...
Svar
0
· Visningar
214
·
  • Låst
Dagbok Har ni sett detta? Vet inte vad det är men jag blir bara SÅ berörd när jag läser artikeln och ser bilderna. Storyn träffar mig rakt på...
Svar
0
· Visningar
231
·
  • Låst
Dagbok Det är väl som man säger, börjar något strula så fortsätter det Men tävlingen blev nog rätt lyckad i alla fall, att vissa lektionshästar...
Svar
0
· Visningar
213
·
  • Låst
Dagbok I helgen som gick var jag och maken på "gourmetweekend". Det här med att låta mat bli en sinnlig upplevelse är något jag gillar...
Svar
0
· Visningar
522
·
  • Låst
Dagbok Den där svarta fröken har sina sidor. Idag ville hon knappt gå fram utan gick med handbromsen i rätt länge. Tyvärr hade jag inget spö...
Svar
0
· Visningar
240
·
  • Låst
Dagbok Jag skulle rida fröken frieser idag igen men den senaste tidens nederbörd har gjort marken svampig och hal ute på gärdet. Jag vill inte...
Svar
0
· Visningar
230
·
  • Låst
Dagbok Jag var ärligt talat inte så sugen på att åka och rida. Vet inte varför jag kände så. Men vartefter lektionen gick så förbyttes det i en...
Svar
0
· Visningar
413
·
  • Låst
Dagbok Om man har så pass ont i ryggen att man behöver be om hjälp sadla kanske man borde tänka tanken, nej jag ska nog inte rida...
Svar
0
· Visningar
235
·
  • Låst
Dagbok Igår var första kursdagen av fyra på Trickskursen och Doby var väldigt duktig. Något övertaggad i början, han kände direkt i igen...
Svar
0
· Visningar
197
·
  • Låst
Dagbok I morse vaknade jag med huvudvärk men jag åkte så klart till jobbet ändå. Sedan i fredags sitter vi i en ny lokal och den blev renoverad...
Svar
0
· Visningar
237
·
  • Låst
Dagbok Förra veckan fick jag återigen ett litet bryt kring detta med att mina arbetsuppgifter oväntat innebar att jag måste kommunicera på...
Svar
0
· Visningar
268
·
  • Låst
Dagbok Idag red jag medishästen för sjätte gången, förutom provridningen då. Först blev det en skrittrunda i sällskap med tjejen som har sina 2...
Svar
0
· Visningar
242
·
  • Låst
Dagbok Idag var jag till fröken frieser och red igen. I förra veckan gick det ju inte så bra och jag funderade på om hon kanske trots allt var...
Svar
0
· Visningar
174
·
  • Låst
Dagbok När jag var mindre och hängde i stallet så har jag för mig att det var populärt att ha galoscher på sina ridstövlar. Nu hade jag inte...
Svar
0
· Visningar
1 234
·
  • Låst
Dagbok Så skulle man lätt kunna sammanfatta gårdagens ridlektion, som var markarbete förövrigt Inte lätt sitta på en bakskygg PSM-tanthäst när...
Svar
0
· Visningar
193
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama