Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Dottern var och red igår. Allt fungerade som det skulle. Livrädd att släppa tanken det är hästar OCH unga det har hänt värre olyckor med...
Svar
0
· Visningar
630
Senast: AvD1964
·
  • Låst
Dagbok Bakbenet ur denna morgon med. Hasat bak hela shabraket(täcket alltså). Luvan lossnat, hade den igår med, och det är väl därför...
Svar
0
· Visningar
561
Senast: Krokus
·
  • Låst
Dagbok Älskar mitt liv men oj oj så rörigt. 2 st hästar 4 och 5 år. Behöver tränas, Fisen liten chihuahua som är som min fångvaktare... Jobb...
Svar
0
· Visningar
611
Senast: AvD1964
·
  • Låst
Dagbok Fixat jordarna bak nu med nål och tråd. Dock var ett ben utanför imorse igen. Hela täcket hasar bak och jordarna baktill hamnar lågt...
Svar
0
· Visningar
525
·
  • Låst
Dagbok Jaha. Åkt på sniskan hade det. Och, fast jag kortat bakbensjordarna mer än maximalt så hade han trampats sig ur den ena. Storleken tycks...
Svar
0
· Visningar
568
·
  • Låst
Dagbok Kikade lite i mitt facebookflöde i lördags då jag blev smått frustrerad. När jag kom hem från Hova och svängde in sista gathörnen mot...
Svar
0
· Visningar
872
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Hej! Ska prova på detta med "dagbok". Det som bekymrar mest just nu är ponnyns eksem. Tror att det är sommareksem, men hur vet man...
Svar
0
· Visningar
499
·
  • Låst
Dagbok Juli o augusti är lite av mina favoritmånader, för då passar jag på att kliva in i en tidsmaskin och åka tillbaka till medeltiden. Jag...
Svar
2
· Visningar
977
Senast: Lipperta
·
  • Låst
Dagbok Alltså. Seriöst. Jag har inte gjort annat än velat sluta med dansen, helt. Senaste...månaden? Eller ok, innerst inne vet jag att det...
Svar
0
· Visningar
929
Senast: GotAsecret
·
  • Låst
Dagbok Jag är inne på första semesterveckan av fyra, och jag känner mig mest förvirrad. Det handlar om en jagande känsla av att det finns så...
Svar
0
· Visningar
869
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Ja, jag behöver hjälp nu. Mina känslor har fastnat i någon mörk bitter jäkla fängelse som jag inte tar mig ur. Allt blir bara värre och...
Svar
4
· Visningar
975
Senast: Araminta
·
  • Låst
Dagbok Råkade läsa i tråden om särskrivningar innan den blev städad, brukar hålla mig undan såna trådar annars för jag vet hur jag känner...
Svar
17
· Visningar
2 304
Senast: hastflicka
·
  • Låst
Dagbok Det var lite roligt att läsa Magianas blogginlägg (förlåt dagboksinlägg) om balans mellan allt man vill göra och allt man måste göra...
Svar
1
· Visningar
1 198
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Min skrivlust går i vågor, och lagom till att jag nu började känna att ebb håller på att vända till flod när det gäller min skrivklåda...
Svar
6
· Visningar
2 982
·
  • Låst
Dagbok På privatlektionsstället vid världens ände är det inte så noga med terminer och så, så där har jag möjlighet att rida lektion då och då...
Svar
0
· Visningar
729
·
  • Låst
Dagbok Får försöka mig på denna blogg. Nu har det inte hänt mer än att hästarna vilar och de tappar skorna i hagen
Svar
0
· Visningar
559
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Är det någon som har varit i Skottland på en roadtrip och tittat på slott och grejer? Vi kommer landa i Edinburgh på kvällen och har...
Svar
13
· Visningar
1 779
Senast: shadde77
·
  • Låst
Dagbok Nån gång i våras råkade jag ramla in på en tråd här på forumen och läste om kläder. Jag har för mig att det var någon som undrade vad...
Svar
4
· Visningar
1 303
·
  • Låst
Dagbok Just nu har jag en svacka i ridningen. Det blir mest skogsmulleridning. Jag vet inte riktigt vad jag vill med min ridning just nu. Att...
Svar
4
· Visningar
1 017
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Igår gjorde jag en hike på ca 1 timme, upp för ett berg och ner på andra sidan och sen tog jag bussen tillbaka! Är så himla glad i...
Svar
0
· Visningar
564
Senast: Seabaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama