Jag har fått jobb! JAG har fått JOBB!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Herrejävlar. Nu är det nära...En dröm håller på att bli sann.
F.o.m någon gång i mitten av September kommer jag att börja jobba på Actic! :banana:
Förvisso bara fem timmar i veckan, än så länge. Men heeey! Vi snackar om någon som aldrig jobbat tidigare. Och jag kommer i alla fall vara där betydligt mer än så. Jag är redan där 3-4 timmar/dag i princip :rofl:
Men de enda kraven jag har nu är att jag inte får gå ut ur salen under Jamen...i övrigt alldeles kravlöst...Jag bara dräller liksom.
Pratar, tränar, pratar lite till, dricker kaffe, pratar...dräller...pratar. Och så händer det att jag kastar in folk på pass lite då och då, bara för att jag kan! Ba-intruktören tycker att jag borde få provision på alla jag kastar in på hennes pass...
Så vi får väl se hur det blir när det faktiskt ställs lite krav också...men det är mitt hem, mitt allt. Det kommer nog bli asbra! :bump:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok ..... Ungefär april-juni är de månader som jag tycker det känns bra på jobbet. Jag tror att det beror på att dagarna då börjar bli...
Svar
0
· Visningar
368
Senast: Takire
·
R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu är det höst! Kanske inte egentligen men skolan har börjat idag så då räknas det som höst tycker jag! Så dethär kommer vara min höst...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
11 061
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 711
Senast: malumbub
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte jag kunde ha en egen tråd att uppdatera i istället för att drälla inlägg överallt i forumet och på dagbok. För att göra en...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
15 110
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar