Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Har en hingst ettter Aloube Z, u.e. Genius. Han har veldig nra stam, men ikke kårad. (inte forsøkt) Han er 6 år, og 1.68 høg. Han er...
Svar
4
· Visningar
1 226
Senast: crazy
·
L
Avel Man ska ju ha vita byxor,mörkblå tröja, skjorta och slips. Jag undrar vilken färg brukar man ha på sin slips då? :confused: Vit eller? :)
Svar
3
· Visningar
925
Senast: Leyla
·
H
Avel efter hur lång tid kan man se om ens lilla föl ska bli skimmel?
Svar
3
· Visningar
1 226
Senast: **BORTTAGEN**
·
R
Avel Jag har tre föl i år de växer mycket olika! 1. hbl föl 3,5 mån 1,30 + 2. hbl föl 6 mån 1,25 3. NF föl 5 mån 1,20 Mitt yngsta...
Svar
5
· Visningar
1 332
Senast: Pisan
·
H
Avel hej jag har precis köpt en avkomma efter cardento. mamman är 163cm o pappan 171cm. vilken höjd tror ni att fölis blir???
Svar
3
· Visningar
1 112
Senast: md5krist
·
F
Avel Visade vårat föl Lord i helgen på Skävsta gård (felstavat?) i Botkyrka Stockholm. Han fick en 2:a premie o vart Bästa föl för dagen...
Svar
8
· Visningar
1 515
Senast: jhs
·
M
Avel Jag var i helgen och kollade på ett litet halvblodssto, en mörkbrun vacker dam på två år. Hon var nu 153 i mkh och uppfödaren sa att hon...
Svar
5
· Visningar
1 439
Senast: Jarrah
·
  • Låst
Avel Har en hingst ettter Aloube Z, u.e. Genius. Han har veldig nra stam, men ikke kårad. (inte forsøkt) Han er 6 år, og 1.68 høg. Han er...
Svar
4
· Visningar
1 306
Senast: ameo
·
M
Avel Är det någon som fått föl efter Lambourghini i år, och isåfall hur verkar de? Har ni visat dem? Vilka poäng fick de? Och Allegretto, har...
Svar
10
· Visningar
1 271
Senast: Darbhanga
·
A
Avel Är väldigt nyfiken på hur stora Warsteiners avkommor är? Utseende och temperament? Mitt Warsteiner sto född-00 är just nu 167 cm...
Svar
5
· Visningar
1 514
Senast: hotstuff
·
L
Avel Ska kolla mitt sto igen i nästa vecka :crazy: hon mår som en prinsessa men jag är ändå rädd att något ska ha hänt så att fostret är...
Svar
11
· Visningar
1 194
F
Avel Någon som känner till den här korsingen? Blir även det bra hoppare? Eller dressyrhästar? Storlek, temperament etc??? Jättenyfiken!!!
Svar
11
· Visningar
2 446
Senast: Francess
·
Y
Avel jag har börjat titta effter lämpliga fäder till nästa häst bebe och en vänina påminde mig om att det är inte bara flyinge som har...
Svar
5
· Visningar
2 115
Senast: Rotterö
·
P
Avel Hej, har ett sto som precis blivit utdömd till avelssto och som jag därför vill betäcka. Kan tillägga att vi bor i Holland, sá ännu är...
Svar
13
· Visningar
1 810
Senast: Lobelia
·
T
Avel Någon som visat sin avkomma e. Quite Easy? Hur har det gått? Har ett sto som är dräktigt i snart 4:e månaden med Quite Easy :love...
Svar
3
· Visningar
1 244
Senast: Tingeling85
·
N
Avel I mitt stall finns det en korsning mellan fullblod och någonting mer . Nu vill jag veta vem hans pappa Wartung är . Gärna en länk till...
Svar
3
· Visningar
1 231
Senast: Retzina
·
R
Avel Vad tycker ni om honom? Och är det någon mer här som betäckt sitt sto med honom i år? (Har precis varit och kollat mitt sto på 90 dgr...
Svar
1
· Visningar
1 301
Senast: Rosella
·
P
Avel Jag är ute efter lite mer information om fullblodshingsten Diligo**. Min häst är efter honom och jag skulle gärna vilja se en bild.
Svar
5
· Visningar
1 459
Senast: puckis
·
O
Avel Ska iväg till tyskland för att titta på unghästar. Vill hitta en pålle som har de ideala förutsättningarna för att kunna bli en riktigt...
Svar
5
· Visningar
1 390
Senast: maneger
·
Avel Är det någon som vet något om den polske hingsten Niferak e:Feiertraum u:Nipa e:Polonez? Stam på mödernet, bild, eventuella avkommor...
Svar
5
· Visningar
1 055
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama