Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Mitt sto inseminerades på första brunsten den 5 juni och den 7 juni. Hon har. Ultraljudas två gånger men nu undrar jag som amatör inom...
Svar
1
· Visningar
842
Senast: Devils_Girl
·
Avel Hej! Min ponny på 140 har okändhärstammning och det skulle vara spännande att se vad ni hade för tankar om henne. Hon har ett stort...
2
Svar
20
· Visningar
2 688
Senast: Domino_s
·
Avel Nu är de ju så att många vet säkert om lilla bukefölet som kom 1April, och nu börjar det bli dags att tänka på pass osv. Hon är ju...
Svar
4
· Visningar
1 266
Senast: pinky
·
Avel Hur brukar ni gör? När släpper ni ihop sto med föl med andra hästar? Min valack går nu med ett sto som ska föla om ett par veckor. Då...
Svar
6
· Visningar
1 270
Senast: Bison
·
Avel Jag kan på en gång säga att jag inte vill ha någon förmanande om att fölungar inte ska hanteras för det valet har jag inte haft. Fölet...
Svar
10
· Visningar
2 198
Senast: Tahari
·
Avel Någon som har erfarenhet av hingsten Carmargue? Vad för slags ston tycker ni att han ska användas till? Såg en del fina efter honom på...
Svar
7
· Visningar
1 471
Senast: Emsan
·
Avel Någon som känner till vad han lämnat? Hur är avkommorna i skallen, att hantera, prestationer mm? Hur är han själv? Jag vill veta...
Svar
12
· Visningar
3 954
Senast: RebeccaJoli
·
Avel Vad är just din definition? (För vi verkar alla ha olika... ;))
Svar
1
· Visningar
1 341
Senast: Mabuse
·
Avel Jag kommer inte in på språngrulla, är det bara hos mig det krånglar eller är det fler som inte får upp sidan?
Svar
9
· Visningar
1 029
Senast: simpan
·
Avel Det borde vara någon mer än jag här som har en Jost-avkomma? Vill veta hur de är i temperament? Ridbarheten, hanteringen... ja allt...
Svar
0
· Visningar
1 128
Senast: niikon92
·
Avel Hej Bukefalos experter! Upptäckte idag att min favorithäst har något som liknar en brännmärkning. Den sitter uppe på halsen, precis...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 869
Avel Det är ju ganska vanligt med lättfödda hästraser idag, men nu undrar jag om det finns några raser som generellt sett anses som icke...
Svar
17
· Visningar
1 915
Senast: Centaur
·
  • Låst
Avel Går i funderingarna att eventuellt betäcka mitt varmblodssto som är fem i år, alltså antingen nu eller nästa år. Vill inte betäcka med...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
15 154
Senast: Görel
·
Avel Hejsan. Jag har ett tävling sto som nu har varit dräktig i 11månader och fick här om dagen ett jätte fint brunt sto efter Top Nordpol...
Svar
10
· Visningar
4 237
Senast: oanki
·
Avel Det är på en saluhäst-sida som jag ser att några ston har den beteckningen bakom sitt namn. Jag antar att det är något med statspremie...
Svar
2
· Visningar
1 066
Senast: jennyjenny
·
Avel Vi har beslutat att betäcka ganska hastigt även om det varit på tal länge om att betäcka henne så var det inte planerat just nu. Men så...
Svar
6
· Visningar
1 726
Senast: RebeccaJoli
·
Avel jag har försökt hitta om cornet obolensky finns på semin??? Hittar inget. Någon som vet priser och om han har bra dräktighet...
Svar
2
· Visningar
1 447
Senast: token
·
Avel Nu är det så att jag köpte ett sto för 10 månader sen och nu visar det sig att hon var betäckt när vi köpte henne. Vi har pratat med...
9 10 11
Svar
210
· Visningar
45 314
Senast: Knuzze
·
Avel Tyckte mig minnas att jag läst att hingstbetet på Bassholmen upphört och när jag nu dubbelkollade så visade det sig stämma. Jag har inte...
Svar
1
· Visningar
941
Senast: tolksele
·
Avel - Har ingen aning om vart denna tråd passar in, moderatorn får gärna flytta - Är medryttare på en hoppstammad SWB valack, 12 år gammal...
2
Svar
23
· Visningar
4 045

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka