Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ I lördags morse vid 06,30 fick min man köra in mig till akuten, efter att jag haft otroliga smärtor sen 03,30 (ja, jag hoppades att det...
Svar
11
· Visningar
6 810
Senast: Miao
·
Kropp & Själ Heeej alla glada! Jag tänkte satsa på att sticka ut och resa nästa sommar och behöver lite tips och råd! Det blir troligtvis i Europa...
Svar
0
· Visningar
498
Senast: Ackela
·
Kropp & Själ Hej på er! Jag är ny användare här, men har läst på forumet i flera år. Så jag är inget troll:) Önskar att jag kunde få lite tankar...
Svar
12
· Visningar
1 653
Senast: Fiorano
·
Kropp & Själ Hej tjejer och killar! Jag tänker köra en 30 dagars challange. 30 minuter motion om dagen. (Promenad, träning, simning, tömkörning)...
12 13 14
Svar
260
· Visningar
14 797
Kropp & Själ Kan man lindra träningsvärk? Hur i så fall
Svar
0
· Visningar
434
Senast: Joyride
·
Kropp & Själ Igår åt jag och sambon middag - lax och sallad gjord på bl.a tomat, gurka, fetaost och melon. Han mår bra men när vi skulle sova började...
Svar
8
· Visningar
5 550
Senast: Teilani
·
Kropp & Själ Jaha, nu sitter jag här och har just insett att jag gått upp 15!!! kilo sen jag slutade träna när jag var gravid 2011 :arghh: Så nu...
Svar
1
· Visningar
563
Senast: TygerTyger
·
Kropp & Själ Jag upplever husläkarsystemet som opraktiskt. Jag jobbar 3 mil från mitt hem och där finns även husläkarmottagningen som jag är listad...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 764
Kropp & Själ Hallå! Jag har börjat utmana mina egna rädslor och misstro att min kropp inte kan, genom att våga göra lite "tokiga" saker med min...
2
Svar
25
· Visningar
2 210
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Någon som använder natural cycles som preventivmedel och vill dela med sig av sina erfarenheter? Fördelar/nackdelar osv
Svar
4
· Visningar
928
Senast: Brandgul
·
Kropp & Själ Hej! Är det någon som gjort det? Ska tydligen finnas tester man kan beställa hem från Apoteket. Eller någon som vet något om sådana...
2
Svar
22
· Visningar
2 683
Senast: Petruska
·
Kropp & Själ Jag vet att man inte kan shoppa taxfree men iaf Arlanda skryter med att de är 20 % billigare än i city på sminket, så lönar det sig mer...
Svar
8
· Visningar
646
Senast: Paddington
·
Kropp & Själ Jag börjar undra om det är där jag har hamnat... Efter en del googlande och läsande så verkar jag ha många symtom som stämmer in. Någon...
Svar
0
· Visningar
815
Senast: 20032003
·
Kropp & Själ Någon här som är med i Viktkampen?
Svar
0
· Visningar
311
Senast: Joyride
·
Kropp & Själ Lite vitsigt uttryckt med min startade tandtråd :D Men, jag har ett bekymmer. Mina tänder går sönder.. :( I huvudsak verkar det komma av...
Svar
9
· Visningar
6 307
Senast: Shudde
·
Kropp & Själ Kan tilläggas att jag har haft problem med detta knä tidigare efter en ridolycka. Det har dock varit bra ganska länge nu, men igår...
Svar
1
· Visningar
631
Senast: CillaW
·
Kropp & Själ En hel del kvinnor säger att de får ont över äggstockarna när de har ägglossning. Men "exakt" var sitter de? Om man t.ex. utgår från...
Svar
9
· Visningar
22 596
Senast: bettysmatte
·
Kropp & Själ Skriver här då jag tror jag får fler svar.. Vad gör man när man är 21 år och är helt utan sexlust? Jag minns inte om jag någonsin haft...
Svar
12
· Visningar
1 023
Senast: Rhodugune
·
Kropp & Själ Har blivit varse om att jag inte är så anonym IRL som jag skulle önska och jag trivs inte alls med tanken. Vet inte om det är pga jag...
2
Svar
20
· Visningar
2 027
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Jag är allergisk och efter varje djursort står en siffra, en slags nivå på allergin där 0 verkar mildast och 5 värst. Vad betyder...
Svar
7
· Visningar
930
Senast: exotic
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama