Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Jag har nu tröttnad på alla gratis webhotell som lägger ned varannan vecka och funderar på att skaffa mig ett som kanske kostar en liten...
IT & mobiler
Jag håller nu på lära mig våran nya scanner, och jag har lyckats scanna in ett foto, men det blir inte som jag vill ha det, jag vill ju...
IT & mobiler
kl. 22:00-24:00 är mitt internet helt dött, nån som har nån aning om hur man gör så att det fungerar?
det fungerar sedan i en timme och...
IT & mobiler
\"menyraden\" längst ner
den vägrar att visa ens "start"-knappen, om man tar dit pekaren så visas ett jag-jobbar-för-fullt-timglas
inte...
IT & mobiler
:mad: :mad: Aningens irriterande, min kära outlook har bestämt sig för att inte kunna skicka eller svara på NÅGRA mail från/till hotmail...
IT & mobiler
så här är det:
jag har laddat hem en film i avi-format (jaja, avi är bara skit, jag vet)
problemet ä alltså att i medeia player kan den...
IT & mobiler
Det är så här att jag har en kompis som jbbar på hunddagis, och dom anlitade för et ttag sedan ett företag som byggde en hemsida åt dem...
Hundavel & Ras Min cesky vägde 9 kg. Det var visserligen en hane men han var inte jättestor. Men annars en väldigt trevlig ras och det är ju underbart...
Hästmänniskan Jag har gjort din resa ungefär. Köpte häst till dottern som jag också kan rida. Har inte ridit på 20 år mer än sporadiskt. Kan säga att...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.