Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

P
IT & mobiler Är det någon som har ett bra tips på album som går att ladda ner från nätet? Jag behöver ett album till mina foton jag har på...
Svar
2
· Visningar
736
Senast: spoff
·
IT & mobiler ..varför sökvägarna (url) på alla mina bilder på min hemsida ser ut såhär...
Svar
10
· Visningar
950
Senast: zogor
·
IT & mobiler Vad är det och hur får man tag i det? Har fått felmeddelande om att det saknas flera gånger men har inte lyckats klura ut hur jag fixar...
Svar
2
· Visningar
815
Senast: gern
·
IT & mobiler Någon smart person som vet det? Så att man kan lägga ut filmklipp som man överfört från digitalkamera till datorn typ här på bukefalos?
Svar
10
· Visningar
1 041
Senast: Bebben
·
A
IT & mobiler Vad är \"Netsky.D@mm\"? Hjälp! På senaste tiden har jag fått en massa mail som mitt virusskydd varnar mig för. Det står att det är...
Svar
6
· Visningar
929
Senast: Aip
·
S
IT & mobiler Nu krånglar en kodning för mig. Kolla den översta tabellen där har det blivit hel knasigt. Allt såg bra ut tills det att jag försökte...
Svar
13
· Visningar
1 077
Senast: Spider84
·
A
IT & mobiler RAR-fil, R11-fil, FIL-fil Dessa format stöter jag på ibland när jag laddar hem musik, film, program. Går de ens att använda? Hittar...
Svar
5
· Visningar
1 036
·
IT & mobiler Har ett problem. Jag kan helt plötsligt inte ansluta till servern med min ftp. Jag använder dreamweavers ftp, och när jag ska ansluta så...
Svar
1
· Visningar
713
·
D
IT & mobiler Hur är koden för att lägga in bilder i gästböcker som stöder HTML??? Minns inte och vill så gärna lägga in en hälsning till en kompis...
Svar
3
· Visningar
661
Senast: Dolores_88
·
E
IT & mobiler När jag försöker se filmklipp på nätet, och man vill se den i Windows media player, men det kommer bara upp ett annat konstigt...
Svar
3
· Visningar
752
·
IT & mobiler Har nu gjort en engelsk version av min nya hemsida. Om man klickar på engelska flaggan i menyn öppnas ett nytt fönster och samma sida...
Svar
7
· Visningar
891
Senast: oz_joj
·
IT & mobiler Jag har Tele2 och en swipnet-adress (tror jag :o) I vilket fall så ligger det 8 mail som jag ska ta emot. Får 1, sen påstår Outlook så...
Svar
3
· Visningar
3 724
Senast: mandalaki
·
IT & mobiler Om jag vill länka från en sida uppbyggd med ramar till en annan ramupsättning, vilket target ska jag ha då? Jag vill inte att länken ska...
Svar
3
· Visningar
799
·
IT & mobiler Har ju flyttat till USA nu och är ju lite lätt IRCberoende. ;) har ett gäng kanaler jag brukar vara på på IRCnet. men ircnet är ju...
Svar
3
· Visningar
874
Senast: SessCa
·
IT & mobiler Har genom vissa trådar sett att en del här har problem med vissa sajter och antar då att de precis som min man hemma kör Linux istället...
2
Svar
27
· Visningar
2 037
Senast: Antti
·
A
IT & mobiler De senaste dagarna har det börjat välla in konstiga mail med maskar i. Mitt virusprogram varnar och tar bort alla maskangripna filer som...
Svar
1
· Visningar
824
·
IT & mobiler För ett tag sedan när jag var ute på internet fick jag upp en av alla dessa irriterande popup-rutor och direkt när den kommit upp fick...
Svar
9
· Visningar
1 373
Senast: Antti
·
M
IT & mobiler Någon som använder det för att göra menyer? Jag tänkte försöka mig på det men vet inte riktigt hur det fungerar. Det verkar lite...
Svar
2
· Visningar
756
Senast: MaLu
·
T
IT & mobiler att skicka mailmeddelanden att de dragit pengar från ens kreditkort!? för varor man inte beställt. Bankkontot orört.*andas ut* Kan det...
Svar
5
· Visningar
948
Senast: Benzen
·
IT & mobiler Vet någon ett bra, gratis mailprogram att använda? Vill inte ha outlook. Ska passa windows 2000.
Svar
5
· Visningar
1 151
Senast: oz_joj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka