Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Är det någon som vet hur bra bredband via satellit är? Viasat erbjuder det till rimligt pris nu fast man använder fortfarande modem för...
IT & mobiler
Har laddat upp bilder på webshots. De gamla har alltid funkat förr men nu på morgonen så funkar vissa bilder inte! :( Det blir bara sånt...
IT & mobiler
Behöver verkligen hjälp, det händer skumma saker med min dator. När den står igång eller är avstängd kommer det massor av porrlänkar in...
IT & mobiler
Någon som har erfarenhet av detta och kan rekommendera (alternativt varna för) något av de olika programmen? Jag antar att man inte får...
IT & mobiler
hur f*n använder man sig av det?? fattar inte ett jotta! jag har en bild som förnärvarande ligger på mitt "skrivbord" i datorn. men hur...
IT & mobiler
:devil: Jag har ett litet problem.
För det första kan jag inte se några bilder på buke (varken loggan, smileysarna eller små ikoner och...
IT & mobiler
Jag har maser med bilder ligandes i datorn som jag skulle vilja visa. Jag vet att man måste ha dem på en sörver. Men hur får man sådana...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.