Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Vill skaffa mig en till hårdisk då jag börjar få lite trångt om plats, men vad ska man ha? Funkar det med vadsomhelst eller är bara...
Svar
7
· Visningar
1 072
Senast: pigleton
·
IT & mobiler Eftersom jag har kompisar spridda över flera kontinenter vorde det praktiskt att kunna lägga upp bilder på min hemsida som bara är...
Svar
2
· Visningar
1 603
Senast: glittra
·
S
IT & mobiler Hur får man till det så att det blir två spalter med text på en hemsida. Alltså så som man kan göra i Word omman har en punktlista som...
Svar
13
· Visningar
1 946
Senast: Ylva
·
IT & mobiler ...finns det något smart att göra åt det? (förutom att kasta den och skaffa sig en ny dator :smirk:). Har nyss fått byta och är så...
Svar
3
· Visningar
952
Senast: matte_1978
·
S
IT & mobiler Jag har fått mycket hjälp här inne med sidan och jag vill tacka alla som hjälpt mig, men det lär ju knappast ta slut någon gång. Så här...
Svar
1
· Visningar
786
Senast: MaximuZ
·
T
IT & mobiler När jag ska starta min dator så kommer detta meddelande upp: Registren kan inte köras. Felet kan avhjälpas genom att starta datorn till...
Svar
2
· Visningar
1 061
Senast: MaximuZ
·
IT & mobiler Åh jag är så sugen på den kameran. Är det någon här som äger en sådan och kan visa upp någon bild? :)...
Svar
6
· Visningar
1 044
Senast: lianda
·
O
IT & mobiler Hur gör man hela sin sida högerklicksförbjuden????
2
Svar
29
· Visningar
2 693
Senast: Elftor
·
F
IT & mobiler vad kostar en scanner? Någon som har någon bra att tipsa om? :bump:
Svar
1
· Visningar
893
Senast: cissiny
·
L
IT & mobiler jag undrar hur man får sådär "suddigt" runt en bild. :confused: (om ni förstår vad jag menar :crazy:). På flera hemsidor har jag sett...
Svar
2
· Visningar
903
Senast: Kat
·
IT & mobiler Jag har bara det vanliga, första spelet. Men vill ha mer :love: Nu undrar jag vilket jag ska köpa härnäst, The Sims - Double Deluxe...
2
Svar
25
· Visningar
2 356
Senast: Yossarian
·
IT & mobiler GAH! Finns det någon trevlig människa som vill guida mig? Håller på att få ett hysteriskt utbrott :crazy:
Svar
5
· Visningar
968
Senast: Cheeserica
·
IT & mobiler På min hemsida www.aramennoc.se (och även på www.skaraborgsps.org) har jag lagt dit animerade bilder gjorda i Anfy. Detta gjorde jag...
Svar
6
· Visningar
1 042
Senast: Lorelie
·
F
IT & mobiler Jag blir galen :mad: Det kommer hur många som helt och man blir aldrig av med dem! Jag har testat Googles toolbar, men det funkar inte...
Svar
2
· Visningar
761
Senast: Fjunet
·
Svar
5
· Visningar
1 862
Senast: Elftor
·
IT & mobiler Jag håller på att jobba med mitt företag, som håller på med hästuthyrning. Skulle behöva hjälp med en simpel, men stilfull slogan...
Svar
6
· Visningar
2 501
Senast: Barnardo
·
S
IT & mobiler Jag funderar på att fixa så att jag betalar för att ha sidan på tripod och på så sätt slippa reklam. Upptäckte till min besvikelse att...
Svar
5
· Visningar
1 026
Senast: Spider84
·
S
IT & mobiler är det någon som kan nåt om datorer?? alltså jag har en uppgift om skrivare att förklara vad dens portar är och vad är det? någon som...
Svar
2
· Visningar
1 297
Senast: seefee
·
T
IT & mobiler hejsan! hur lägger jag in en ljudfil på min hemsida. arbetar med Dreamweaver.
Svar
1
· Visningar
903
Senast: VildochVacker
·
IT & mobiler Vilket språk ska ag använda mig av om jag vill skapa en gästbok?? perl?? :confused:
Svar
1
· Visningar
1 100
Senast: spoff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama