Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Känns som jag börjar bli stammis här nu men vad fan. Idag när jag startade datorn fick jag upp någon ruta om något med...
Svar
4
· Visningar
989
Senast: Riley
·
IT & mobiler Är det någon skillnad mellan Windows Millenium Edition och Windows 2000? Vad i så fall? Vad menas med Service Pack 4? Var ser man...
Svar
11
· Visningar
1 065
Senast: Elftor
·
IT & mobiler hade min dator på lite fix för ett tag sen, bla. blev Windows ominstallerat och efter det kommer det alltid upp en ruta när jag startar...
Svar
8
· Visningar
1 054
Senast: Stalker
·
IT & mobiler Jo, sökt igenom äldre trådar ang. detta. Testade alla möjliga kombinationer som ni skrev. Men ingen funkade :confused: Har ett sånt...
Svar
13
· Visningar
1 569
Senast: EnUddaTyp
·
J
IT & mobiler Har sett en del GAMLA foton på Buke och på andra sidor, undrar därför hur man gör egentligen? Om jag har gamla foton och vill bevara...
Svar
6
· Visningar
1 032
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Har förstått att det tydligen är väldigt vanligt att man har sin dator ståendes igång hela dygnet/hela nätterna. Hur många här har...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 381
Senast: sussisus
·
IT & mobiler Hur får jag fram det? På min egna dator brukar jag hålla inne Alt + trycka på 8:an fyra gånger har jag förr mig, men det fungerar inte...
Svar
10
· Visningar
1 533
Senast: Nomsan
·
  • Låst
IT & mobiler hur får man fram ett copyrighttecken? jag kommer aldrig ihåg det..
Svar
3
· Visningar
862
Senast: nidron
·
IT & mobiler Om jag behöver föra över en massa grejer från en dator till en annan, funkar det med att jag skaffar en USB-kabel, eller vad det heter...
Svar
12
· Visningar
1 481
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Hm, sitter och bygger en hemsida i BlueVoda och det går (gick :angel:) rätt bra fram tills att jag skulle börja länka ihop mina sidor...
Svar
5
· Visningar
1 419
Senast: Saybia
·
H
IT & mobiler Senaste dagarna har det kommit upp en fjärranslutning som försöker anslut hela tiden, det kommer upp varningssignaler om att ingen...
Svar
4
· Visningar
1 842
Senast: Henchen
·
IT & mobiler Nu är jag LESS på detta och tänkte att jag en gång för alla ska få mitt bildvisningsprogram att fungera normalt igen, det har tjorvat i...
Svar
4
· Visningar
783
Senast: Elftor
·
L
  • Låst
IT & mobiler Hur gör man för att ha en presentationsbild? :confused: Haha trög som man är så fattar jag inte hur :D
Svar
2
· Visningar
765
·
  • Låst
IT & mobiler Börjar bli sugen på att skaffa ny digitalkamera, tyvärr tillåter inte min ekonomi att jag köper en systemdigitalkamera annars hade jag...
Svar
5
· Visningar
956
Senast: Ragatan
·
I
IT & mobiler Jag är en riktig amatör och rätt dålig på teknik när det kommer till routrar osv. Så här är det, jag ska snart flytta till en...
Svar
5
· Visningar
942
Senast: Sony
·
S
  • Låst
IT & mobiler Om man ska lägga in bilder, så måste dom finnas på internet någon stans typ? Finns det något gratis ställe där man bara kan ladda up...
Svar
4
· Visningar
853
Senast: Riley
·
Svar
1
· Visningar
833
·
IT & mobiler Jag hittade mitt Backpacker spel och blev enormt sugen på att spela, då det var länge sedan jag spelade det. Jag lyckades genomföra...
Svar
3
· Visningar
774
Senast: Prisma
·
Z
IT & mobiler Hej! Vet nan hur man byter sprak pa datorn? Har kopt ett tangentbord med svenska bokstaver , men det funkar inte om datorn ar installd...
Svar
8
· Visningar
1 422
Senast: zemra
·
IT & mobiler När jag ska ut på internet så händer trots att datorn varit avstäng att startsidan har ändrats. Alltid till samma sida dvs någon...
Svar
7
· Visningar
1 018
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka