Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Ja precis... hur gör jag då? Om jag har en filmfil på 800 MB & vill köra ut den som VCD eller SVCD... hur gör jag då? :confused:
Svar
1
· Visningar
812
Senast: Stalker
·
IT & mobiler Jag ska göra om revysällskapets hemsida och behöver massor av inspiration :bump: Färger? Snygga detaljer? Funktioner? Visa mig...
Svar
2
· Visningar
1 904
IT & mobiler Är så himla trött på min mail som bara strular. Mail kommer itne fram som de ska och vissa kan itne maila till mig. nu ahr jag bestämt...
Svar
15
· Visningar
1 698
Senast: honung
·
P
IT & mobiler Jag har just köpt en Mac och jag brukade ha en Hp. Men nu när jag ska lägga upp bilder från macen kan vissa bli förminskade medan andra...
Svar
2
· Visningar
742
Senast: Phorsytia
·
IT & mobiler Jag ska ju snart flytta hemifrån. Och då blir jag utan internet vilket betyder jag måste klara mig utan min dagliga dos av bukefalos...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
4 238
Senast: MikaTela
·
IT & mobiler Jag är trött på typsnittet vi har på ridklubbens hemsida nu, så jag tänker byta! :p Men jag vill ha hjälp! Vad ska jag byta till? Jag...
Svar
3
· Visningar
1 123
Senast: nidron
·
IT & mobiler Finns det usb-hubbar som är trådlösa? Att man stoppar in alla kablarna från t.ex. skrivare, scanner, extern hårdisk m.m. och så kan...
Svar
1
· Visningar
784
Senast: moiran
·
IT & mobiler Hur får man den dära rutan att sluta tjata vareviga gång att man INTE har Flash installerad och om man vill installera ? Har INTE tänkt...
Svar
3
· Visningar
959
Senast: Mynta2
·
S
IT & mobiler Jag sitter i Word och försöker göra en tipspromenad, men får inte till numreringslistan så den blir. 1. X. 2. Några ljusa idéer?
Svar
4
· Visningar
4 602
Senast: Elftor
·
R
IT & mobiler Är värdelös på datorer så jag skulle bli enormt glad om jag kunde få hjälp. Min dator har den senaste månaden krånglat enormt med...
Svar
2
· Visningar
1 105
Senast: Raderad medlem 6459
·
IT & mobiler Hej, här kommer för ovanlighetens skull en datorrelaterad fråga från mig. Jag har den senaste veckan haft problem med att datorn utan...
Svar
4
· Visningar
1 173
Senast: Riley
·
P
IT & mobiler Vet ni någon bra internetsida eller liknande där man kan lägga upp filmer (från videokamera), så att andra kan se det? Det ska helst...
Svar
1
· Visningar
654
Senast: Cafer
·
IT & mobiler jag hade en sida förut, där man kunde ladda upp en bild på sig själv och så kunde man se hur man skulle se ut som gammal :rofl: någon...
Svar
2
· Visningar
937
Senast: tuaphua
·
O
IT & mobiler Jag har haft problem med datorn men har nu fått ordning på det mesta. Förutom att det inte blir någon bild när man ska kolla på film...
Svar
2
· Visningar
793
Senast: Orzon
·
IT & mobiler Är det nån som är haj på detta. Jag läser i datorns handbok och det verkar ju vara enkelt att utföra själva operationen. Det jag undrar...
Svar
5
· Visningar
1 701
Senast: keramin
·
IT & mobiler Om jag har en enkel sida bestående av ett sidhuvud och två stycken kolumner, varav en kolumn innehåller sidmenyn, kan jag då på något...
Svar
10
· Visningar
1 258
Senast: moiran
·
C
IT & mobiler Ytligt problem men har tröttnat på att min msn visar mailadresserna istället för anvnamn som kontakter. Har Live messenger och har för...
Svar
3
· Visningar
751
Senast: Caltha
·
IT & mobiler Hur gör jag en bild skarpare? Har office paketet, är nåt av de programmen dugligt? Har det bara på eng tyvärr, hjääälp! :crazy::mad:
Svar
1
· Visningar
984
Senast: tjenixen
·
S
IT & mobiler vilken av F-knapparna är det man trycker på för att uppdatera?? min dator beter sig lite konstigt :S
Svar
2
· Visningar
691
Senast: ssannna
·
IT & mobiler hur gör man för att inte den här "msn live" grejen ska komma upp varje gpng man startar msn? våran dator laggar så mycket så man hinner...
Svar
5
· Visningar
1 013
Senast: Otter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka