Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Har fått en text som är skriven i openoffice. Hur gör jag för att öppna den? (har bara "vanliga" officepaketet) Har försökt med ett...
Svar
6
· Visningar
2 862
Senast: Elftor
·
IT & mobiler Har lite frågor till er(mycket tacksam för alla svar): Hur blev ni webbdesigners? Vad har ni för utbildning? Vilken linje på...
Svar
4
· Visningar
1 230
Senast: NaTTa
·
IT & mobiler :confused: Skickade just iväg lite filer via mail till en kontakt, filernas storlek blev 9,5 MB tillsammans och enligt Hotmail så ska...
Svar
3
· Visningar
1 725
Senast: Carolus
·
IT & mobiler Jag hade så otroligt tråkigt idag, så jag började spela Tomatspelet på felixs hemsida. Någon annan som gör det? Isåfall kanske någon...
Svar
6
· Visningar
3 374
Senast: LillaMy84
·
IT & mobiler varför kan jag inte kopiera in text i Word? har ju kunnat det förut...
Svar
3
· Visningar
981
Senast: moiran
·
S
IT & mobiler Fungerar fin fint när man har p runt, men när jag har det som länkar fungerar det inte alls. Det är en meny jag vill centrera, eller...
Svar
6
· Visningar
1 056
Senast: Spider84
·
IT & mobiler När man surfar runt på nätet och kikar på bloggar och sånt, och ibland ser man det här på buke med, då har folk gjort små söta kollage...
Svar
1
· Visningar
2 678
Senast: nidron
·
IT & mobiler Är det bara & sätta i ett litet modem man får & sen surfa hej vilt överallt i Sverige? Varför heter det mobilt bredband egentligen? För...
2
Svar
31
· Visningar
2 629
Senast: Maran
·
S
IT & mobiler Finns det nån som vet nåt (helst gratisprogram) där jag kan göra om en .amr fil (som är inspelad via en Nokia telefon) till en MP3.
Svar
2
· Visningar
1 256
Senast: shampiz
·
IT & mobiler Är på G och funderar på en ny mobil, ska vara en kontantkortstelefon Har en sådanhär nu: SE W300i Är ju walkman mm på den som jag...
Svar
0
· Visningar
2 225
Senast: nilema
·
M
IT & mobiler http://www.funnygames.nl/spel/bubbels_1.html En gammal goding :D Have fun ;) Mvh Möller
Svar
3
· Visningar
937
Senast: Möller
·
S
IT & mobiler Sitter på biblioteket och vill inte installera msn. Kommer väl bli så att den loggar in på min då automatiskt här och det vill jag inte...
Svar
3
· Visningar
1 187
Senast: vicky417
·
A
IT & mobiler Hur får man in låtar man har på datorn till I-poden genom I-tunes!?!? Fattar ingenting!
Svar
6
· Visningar
937
Senast: Zaga
·
IT & mobiler Hur märker jag om jag behöver uppdatera grafikkortet? Och hur gör jag då? Jag har varit inne på tillverkarens (NVIDIA) hemsida, men jag...
Svar
4
· Visningar
1 388
Senast: aiquen
·
IT & mobiler Ja, som rubriken säger, vilka gratis antivirusprogram/brandväggar kan ni rekommendera? Har alltid kört Norton vilket slöat ner datorn...
Svar
19
· Visningar
1 367
Senast: Riley
·
IT & mobiler Suttit med ett ps arbete i nästan 3 timmar, fixat och trixat och nu var det näääästan klart då telefonen ringde, svarade och nån minut...
Svar
7
· Visningar
1 056
Senast: Zaga
·
IT & mobiler Ja, vad är egentligen en dators medellivslängd (hårdvara + mjukvara)? Om det enda man gör med den är att hålla den uppdaterad...
Svar
4
· Visningar
3 340
Senast: aiquen
·
IT & mobiler Har Hotmail som huvudmail och sitter hellre i Outlook Express än på Hotmails sida. Funkar att ta emot mail och skicka bara text, men så...
Svar
4
· Visningar
1 125
Senast: malumbub
·
IT & mobiler Hoppas någon vänlig själ här inne på buke kan förstå vad det är för fel på min razer mus "Razer Diamondback". Bild...
Svar
16
· Visningar
1 619
Senast: BlackRose
·
Y
IT & mobiler Ja, det spelar ingen roll var jag är inne. Här, på google, på aftonbladet och på bilddagboken. Stilen på texten har ändrats, den är...
Svar
2
· Visningar
978
Senast: Yuw
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka