Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Skola & Jobb
Nu måste ni hjälpa mig här! Jag hamnade i en diskussion om ovanstående ämne med en annan utlandsstuderande svensk igår och insåg då att...
Skola & Jobb
Eftersom det känns själviskt av mig att starta tråden bara för mig själv, får ni andra gärna också skriva om ni har problem med att veta...
Skola & Jobb
Syster min drog utomlands idag och ska jobba med hästar. Men hon ska skatta i Frankrike OCH i Sverige? Men att hon får tillbaka det hon...
Skola & Jobb
Hoppar in här från ungdom. Är det någon här som är eller utbildar sig till mellanstadielärare? Hur funkar det? Får man välja vilka ämnen...
Skola & Jobb
Funderar lite löst på att senare plugga till lokförare. Men är osäker på det ekonomiska under studietiden. Vad ligger CSN osv på och hur...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.