Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Avdelningen jag jobbade på lades ner för en månad sen. Denna månad har jag varit arbetsbefriad med lön och nästa månad får jag slutlön...
Svar
8
· Visningar
1 290
Senast: WBanna
·
Skola & Jobb Jahaja... Företaget jag jobbar åt har förlorat en stor uppdragsgivare och vad ska man göra nu då? För att göra en lång historia...
Svar
7
· Visningar
1 246
Senast: Karma
·
Skola & Jobb Jag har kommit på en idé kring ett viktigt föremål i vården som skulle kunna leda till en betydande förändring. Har googlat och det...
Svar
3
· Visningar
857
Senast: LindgrenV
·
Skola & Jobb Jag kommer eventuellt vara inblandad i en process där ett litet bolag (10 anställda) ska gå från att hyra in konsulter för alla...
Svar
10
· Visningar
868
Skola & Jobb Jag har en uppgift i skolan att översätta några dikter till prosa, varav en av dessa har något gammaldags språk och jag förstår helt...
Svar
10
· Visningar
1 291
Skola & Jobb Arbetar inom handels och jag undrar hur korta arbetspass som en arbetsgivare kan sätta upp en rast? Jag vet att man har rätt till rast...
Svar
3
· Visningar
2 248
Senast: Pepson2
·
Skola & Jobb Jag jobbar på en relativt stor arbetsplats, där facket har representanter på avdelningsnivå. Får de fackliga företrädarna se...
2
Svar
26
· Visningar
2 283
Senast: VLMF
·
Skola & Jobb Hej! Om 9 dagar så ska jag på en gruppintervju till en skola som jag verkligen vill börja på och vi ska diskutera Matematiska och...
Svar
13
· Visningar
1 569
Senast: Stefffie
·
Skola & Jobb En god väns make driver en liten industriverksamhet. Det är väl 4-5 anställda eller så. Nu när det närmar sig val har han skickat ut...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 100
Senast: yennork
·
Skola & Jobb Eller hjälp - jag är katastrofalt dålig på att skriva ansökningar! (Jag lyckades först på något konstigt sätt posta den här tråden...
Svar
19
· Visningar
2 097
Senast: tjenixen
·
Skola & Jobb Min chef sa något väldigt dumt idag. Han och hans son var på jobbet (sonen jobbar där för tillfället också) och han letade efter en...
2
Svar
24
· Visningar
3 185
Senast: chrisun
·
Skola & Jobb GAH! Blir så trött på mig själv. Jag läser en kurs på distans just nu som väl kanske inte är jätteintressant men den funkar. Jag får...
2
Svar
20
· Visningar
1 822
Senast: Ackela
·
Skola & Jobb Hej! Jag kollar utbildningar (var ett tag sen jag pluggade nu) och undrar hur man förstår sig på antagningspoängen. Exempevis kollar...
2
Svar
21
· Visningar
3 022
Senast: Singoalla
·
Skola & Jobb Jag vet inte vad jag ska jobba med! Jag är intresserad av människor, av varför de gjort de som livsval de gjort och vad som format de...
Svar
19
· Visningar
1 404
Senast: Mabuse
·
Skola & Jobb Tror jag kan vara en av världens mest veliga personer, iaf när det kommer till utbildningar. :crazy: ht 2012 började jag på ett...
Svar
5
· Visningar
894
Senast: Marty
·
Skola & Jobb Bör man ta för att kroppen skall hinna vila upp sig? Har för mig att jag läst det någon gång.
2 3
Svar
49
· Visningar
4 217
Senast: kryddelydd
·
Skola & Jobb Hej! Jag är 21 år, tog studenten för snart två år sen och var i höstas i Tanzania i 3,5 månader och upplevde så otroligt mycket där. Så...
Svar
5
· Visningar
2 670
Senast: Zoya
·
Skola & Jobb Hur fungerar det. Får jag som personlig tränare ragga kunder och hålla till på vilka gym jag själv vill? Måste ägaren utav gymmet godkänna?
Svar
10
· Visningar
1 829
Senast: Sassy
·
Skola & Jobb Jag har en hemsida som jag tjänar pengar på och fram till nu har jag varit egenanställd, d.v.s. ett mellanting mellan anställning och...
Svar
3
· Visningar
1 077
Senast: Magiana
·
Skola & Jobb Hej hjälp mig reda ut den här öppna problemlösningen snarast... Alma har fått en summa pengar som överstiger 200 kr. Hon handlar...
Svar
10
· Visningar
1 572
Senast: krus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp