Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Säg att ni tar examen efter en lång utbildning och helt plötsligt står med två jobberbjudanden. Det ena är tryggt, välkänt och...
2
Svar
34
· Visningar
2 947
Senast: MiniLi
·
Skola & Jobb Jag har sökt tjänstledigt för studier i höst, under förutsättning att jag kommer in. Det gäller naturbasår och det var 0,80 på HP förra...
Svar
6
· Visningar
4 512
Senast: Myssan
·
R
Skola & Jobb Skulle gärna ringa CSN men det kostar en förmögenhet härifrån med tanke på köerna. Hoppas på hjälp här, som jag sedan kan dubbelkolla...
Svar
6
· Visningar
1 024
Senast: Raderad medlem 6459
·
Skola & Jobb Hej alla goa och glada! Nån som har lust att hjälpa mig med lite förslag på vad man kan hitta på? Jag känner att jag måste göra...
Svar
11
· Visningar
1 196
Senast: Sedna
·
Skola & Jobb Ja så är det.Efter att gått arbetslös från att jag flyttat upp till Dalarna från Skåne i oktober,står jag nu med tre jobb att välja...
Svar
6
· Visningar
1 654
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb Jag är sjukskriven på halvtid och arbetar halvtid. Dom sista veckorna har jag nu fått frågor från tre olika personer "varför är du...
Svar
12
· Visningar
1 967
Senast: MM
·
Skola & Jobb Jag tänker mig alltid att jag ska se ut såhär på jobbet: Men det slutar oftast med att jag ser ut såhär: Av tre...
Svar
16
· Visningar
7 384
Senast: mamman
·
Skola & Jobb Hur tar ni en diskussion med eran chef när ni inte riktigt är överrens om något? Av någon anledning är det en sak som jag tycker att är...
Svar
5
· Visningar
1 158
Senast: sthu
·
Skola & Jobb God morgon! :) Det börjar bli hög tid för mig att lämna in ansökan om tjänstledigt på 50% till hösten. Jag har varit...
Svar
13
· Visningar
3 734
Senast: Flixon
·
Skola & Jobb Det här med karensdag.. Jag kände mig febrig igårkväll, men mådde bättre imorse. Gick till jobbet, men det blev sämre. Gick hem 1 h...
Svar
4
· Visningar
1 552
Skola & Jobb Hjälp! Jag vet inte hur jag ska göra med mitt liv.. Jag har fått jobb på två ställen, inget av dem heltid. Jobb A hette att det...
Svar
8
· Visningar
1 195
Senast: sthu
·
Skola & Jobb Har en uppgift som jag inte riktigt reder ut: Man ska göra ett kopplingsschema med dessa sakerna, batteri, transistor, ljusmotstånd...
Svar
0
· Visningar
616
Senast: millan10
·
Skola & Jobb Har äntligen hittat tillbaka till bukefalos igen, men hållit mig i bakgrunden ett tag. Mitt gamla nick finns inte längre kvar. Men! Nu...
Svar
18
· Visningar
2 130
Senast: Flixon
·
Skola & Jobb Eller ja, lite åt det hållet iaf. Kanske inte så drastiskt. Jag ska gå en utbildning på jobbet. Först skulle den gå i stockholm i...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 363
Skola & Jobb Jag har ingen som helst erfarenhet whats so ever av att köra truck, men om 1 1/2 vecka så ska jag helt spontant gå en utbildning! Så...
Svar
8
· Visningar
1 040
Skola & Jobb Utan att säga för mkt så är min chef i blåsväder och osams med allt och alla,och jag kommer jobba åt en annan från första Mars,men vad...
2
Svar
33
· Visningar
4 616
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag är för tillfället deltidsjukskriven för utmattning/depression. Så värst deprimerad känner jag mig inte om jag inte tänker på hur jag...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 702
Senast: Angel
·
Skola & Jobb En patient ordineras subkutan injektion Morfin meda 6mg. Styrkan är 10mg/ml. Du behöver späda 1 ml morfin till styrkan 1mg/ml. a) hur...
Svar
2
· Visningar
2 111
Senast: Icefire
·
Skola & Jobb Jag skulle behöva hitta en 7,5Hp kurs i matematik helst på distans gärna halvfart och om den går långt bort utan träffar. HUR hittar jag...
Svar
8
· Visningar
898
Senast: HeleneK
·
Skola & Jobb Nån som vet om nattjour räknas som arbetstid hos försäkringskassan? Ska ringa i morgon, men tänkte kolla om nån vet redan idag. Jobbar...
Svar
2
· Visningar
1 149
Senast: PelleP
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp