Zephyr 829 såld till Danmark?

Görel

Trådstartare
Moderator
Såg just på Del Mar att någon skrivit att Zephyr har exporterats till Danmark! Är det någon som vet om det stämmer?

Han stod i Danmark till försäljning för ca 2 år sedan.
Men mig veterligen är han inte såld, han är ju dessutom tillbaka hos sin ägare i Sverige.

Ja, det stämmer. Han var utlagd med bild och allt på Thisteds hemsida. Kollade upp detta och han finns inte kvar där. I hingstkalendern för i år står ingenting om att han varit i danmark. Kanske stod han aldrig där utan låg bara ute för försäljning????

Letade på nätet och hittade Sjövillans hemsideadress, men den gick tyvärr inte att öppna.

Mvh Åsa

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
859
Senast: Piaff
·
Övr. Hund Varit fodervärd åt en hund i drygt 1.5 år. Nu skulle hon upp till uppfödaren och få valpar och då vi hamnat i diskussioner så vill han...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
8 217
Senast: Vicks
·
Hästvård I somras fick en av våra hästar utslag som såg ut som ringorm. Jag behandlade med ivamerol men blev inte av med det. Under hösten har...
Svar
14
· Visningar
1 537
Senast: Emma-pemma
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 375
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar