YR-EM Segersjö

B

Birke

Någon som vet vilka som rider i laget? Har någon fått några resultat idag?

Sv: YR-EM Segersjö

Resultaten finns på www.equipe.nu.

Efter dressyren:
8 - Carin Clemensson/Byron 48,8
13 - Angelica Egfors/Windwalker 49,8
20 - Emma Jacobsson/Katon 52,5
24 - Rebecka Tell/Christy 55,2
30 - Nathalie Mortensen/Remember Me 57,9
32 - Cecilia Brunius/Komet 59,0

Laget ligger 6a av 8 lag. Carin & Nathalie rider indiviuellt.

Jaha och nu har halva laget vägrat ut sig och finns ej mer :angel: Kanske dom "gamla" kraven på att rida CNC*** inte var så dumma ändå.

Jag tänkte krydda tråden med lite bilder...
Jag var där igår o tittade... :D

Kan tyvärr inte direktlänka (p g a msn), men bilderna finns i albumet HÄÄÄÄÄÄR! Än så länge bara några stycken (+ på lite hundar o hästar hemma i Stockholm):p , men min förhoppning är att få ut fler...

Tackar! Alltid kul att försöka fånga nåt som rör sig fort. Och de här ekipagen rörde sig FORT!!! (Fortare än ekipagen förra året, då det var bara vanlig tävling... Nu var det ju ändå EM...) *imponerad*

malumbub skrev:
Tackar! Alltid kul att försöka fånga nåt som rör sig fort. Och de här ekipagen rörde sig FORT!!! (Fortare än ekipagen förra året, då det var bara vanlig tävling... Nu var det ju ändå EM...) *imponerad*

Tja fast förra året så var det samma tempo i terrängen som detta året och i den *** så var det tom högre tempo än detta året.

Det var ändå "bara" en tvåstjärnig tävling fastän det var EM.

Ok. Då kanske jag minns fel helt enkelt. För min hjärna vill minnas det som att det galopperades på mer i år... :angel: :D

malumbub skrev:
Ok. Då kanske jag minns fel helt enkelt. För min hjärna vill minnas det som att det galopperades på mer i år... :angel: :D

Och innan LenaH kommer in här med ett svar så säger jag det själv :devil: ha ha pilutta dig lena :p

Ja du skall nog inte jämföra med mig om du såg mig förra året för jag galopperar sällan på :rofl:

Ja här var jag inte tillräckligt snabb! :D
Dessutom ligger jag lite lågt med klagomålen på din långsamma ridning efter att själv ha haft tidsfel igår. :o ;)

Hur som helst, oavsett vem som rider på mest, så är jag imponerad av er båda två! fio såg jag förra året och lyckades t o m fånga på bild!
LenaH, har du varit på segersjö de 2 senaste åren? *noll koll*

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter I förra veckan blev det klart att Segersjö får arrangera EM i fälttävlan för young rider och juniorer 2026.
Svar
0
· Visningar
103
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det har ridits fälttävlan vid anrika Blenheim Palace i över 30 år. Nu har den brittiska arrangören fått förtroendet att arrangera ännu...
Svar
0
· Visningar
69
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Nu är de svenska lagen till EM i fälttävlan för young rider, junior i fälttävlan klara, två starka lag där hälften mästerskapsdebuterar...
Svar
0
· Visningar
136
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Ikväll invigs ponny-EM i fälttävlan i Tyskland. Lily Herrmann och Derryhill High Silver Tempo, som gör sitt andra EM ihop, representerar...
Svar
0
· Visningar
124
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka