MissFideli
Trådstartare
Satt och tittade på bilder på Yoga, gamla bilder mest. Har tyvärr inte så många från hennes uppväxt men såg att hon verkligen har breddat sig med åren. Hon fyller 7 år i år (i juni), men verkar inte vara en dag över 6 månader.
Min älskling S*Iliadens Yoga
Pytteliten, bara nåra veckor. Kunde man låta bli att trilla dit?
Mamma katt ser ut såhär och heter S*Bergholmens Berenice. Pappa katt heter GIC Provo van Diaspora, men han finns inte på inscannad bild tyvärr.
Så här smal och smäcker var hon som ung, svårt att tänka sig va?
Här hade jag precis köpt soffan och Yoga var lika förtjust i den då som Abbie är nu
En liten rymling har hon alltid varit, Houdini i kattkostym. Här är hon ute i trappen och busar med matte.
Annars älskade hon att sitta här och titta på mig när jag gjorde mig iordning. Varje dag.
Min älskling S*Iliadens Yoga
Pytteliten, bara nåra veckor. Kunde man låta bli att trilla dit?
Mamma katt ser ut såhär och heter S*Bergholmens Berenice. Pappa katt heter GIC Provo van Diaspora, men han finns inte på inscannad bild tyvärr.
Så här smal och smäcker var hon som ung, svårt att tänka sig va?
Här hade jag precis köpt soffan och Yoga var lika förtjust i den då som Abbie är nu
En liten rymling har hon alltid varit, Houdini i kattkostym. Här är hon ute i trappen och busar med matte.
Annars älskade hon att sitta här och titta på mig när jag gjorde mig iordning. Varje dag.