xbox live. kostar det?

millan10

Trådstartare
Skapade ett konto precis på xbox live. Har först kopplat upp mig mot vårat trådlösa nätverk och sedan skapat ett konto. Kostar det pengar nu för att jag är inloggad eller måste jag köpa något paket först?
 
Sv: xbox live. kostar det?

Eftersom du skapat ett nytt konto har du 1 månads Xbox live gratis.
Sen får du förnya det för att kunna spela online för typ 120:- för 3 månader vilket blir billigare än att köpa 1 månad i taget :)
 
Sv: xbox live. kostar det?

Nej, det kostar inget så länge du inte vill ha Xbox Live Guld, vilket du bara behöver om du tänkt spela online med andra. Tänker du inte göra det så är Silver-medlemskap helt gratis.
 

Liknande trådar

Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
994
Senast: Kirre
·
  • Artikel Artikel
Dagbok I många år har jag funderat på vad det egentligen är för fel på mina föräldrar. De beter sig liksom inte riktigt som normala människor...
Svar
0
· Visningar
749
Senast: Tuvstarr
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 103
Hundträning Balder är drygt 1,5 år och kom till oss i början av juni. Han har ett speciellt förflutet som innebär att han aldrig fått någon direkt...
2
Svar
29
· Visningar
3 021
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp