Worldfengur!

Å

Åskan

Någon som vet var på World Fengurs sida kan jag skriva in mina hästars reg nr för att få fram deras BLUP?

Sv: Worldfengur!

Åskan skrev:
Någon som vet var på World Fengurs sida kan jag skriva in mina hästars reg nr för att få fram deras BLUP?

Du går in på Search. Där kan du fylla i lite olika alternativ, bland annat registreringsnumret. Sen kommer hästen upp på en egen sida, och längst upp finns ett alternativ för att få fram BLUP-evalueringen.

OlleAtlas

Tack för ditt svar!

När jag trycker på search och sedan bara skriver i Registreringsnummret i rutan, så hittar den inget..
Har även försökt att skriva i Hästens namn, men det fungerar inte.

Jag kan inte heller söka efter mitt stos Blup på WF

Hennes registreringsnr är SE0000108177

Kan det vara för att hon är importerad från danmark och man måste ange hennes danska reg nr?

//Anna

Det är möjligen inte SE 2000 i början av numret? Numren brukar börja med födelseåret.

Åskan skrev:
Tack för ditt svar!

När jag trycker på search och sedan bara skriver i Registreringsnummret i rutan, så hittar den inget..
Har även försökt att skriva i Hästens namn, men det fungerar inte.

Jag kan testa om du vill. Kan du berätta vad din häst heter?

OA

Det fungerar inte med 2000 ibörjan heller :confused:

Jag har ett danskfött sto som jag söker på, hon heter Lotta fra Langtved regnr SE0000108177

Har även försökt att söka på min valack som är svenskfödd Oski från Lugnadal
SE00100100 men det fungerar inte heller.

Det står bara No records found.

Vad gör jag för fel?

//Anna

Jag skulle föreslå att du provar att söka så här:

se till att alla textrutor är tomma.
skriv in gårdsnamnet i fältet efter frá.

Då borde du få träff.

Ice skrev:
Det fungerar inte med 2000 ibörjan heller :confused:

Jag har ett danskfött sto som jag söker på, hon heter Lotta fra Langtved regnr SE0000108177

Har även försökt att söka på min valack som är svenskfödd Oski från Lugnadal
SE00100100 men det fungerar inte heller.

Det står bara No records found.

Vad gör jag för fel?

//Anna

Som sagt, WF tycker att vi själva ska räkna ut (hur ska man kunna veta det egentligen?) att man ska lägga till siffror i födelseåret i början av sifferraden. Du har säkert redan hittat det, men Oski från Lugnadal har id nr. SE2000100100

Nicke

*knapplån*

YTTERLIGARE EN FRÅGA!

Nu får man ju tillgång till hästdatabasen WF genom SIF, men när man loggar in så ser jag bara mitt användarnamn, menyn HOMEPAGE, LANGUAGE, EXIT.
När jag trycker på LANGUAGE, kommer det upp en massa andra menyer, bl.a. HORSE, ORIGIN etc. etc. men dessa går inte att trycka på bara HOMEPAGE, LANGUAGE, EXIT.

Vad gör jag för fel?! :S:crazy: :confused:

Carla skrev:
*knapplån*

YTTERLIGARE EN FRÅGA!

Nu får man ju tillgång till hästdatabasen WF genom SIF, men när man loggar in så ser jag bara mitt användarnamn, menyn HOMEPAGE, LANGUAGE, EXIT.
När jag trycker på LANGUAGE, kommer det upp en massa andra menyer, bl.a. HORSE, ORIGIN etc. etc. men dessa går inte att trycka på bara HOMEPAGE, LANGUAGE, EXIT.

Vad gör jag för fel?! :S:crazy: :confused:

Du får vänta på ännu ett mail. Sen funkar det.
Jag väntar fortfarande på mitt.

Yeahnny skrev:
Jag fick mitt första mail igår, och idag fick jag mitt andra.
ja men hur långt gick det från at du skuckade in första tills du fick svar?
skickade in mitt idag nämligen och undrar hur länge jag måste vänta inna jag kan kolla i WorldFengur :D

Skickade in för tre dagar sen ungefär.
Och bara för att retas så är det jättekul med Worldfengur :p :D

För mej räckte det med ett mail.
Mailade in mina uppgifter i förrgår och idag fick jag ett mail med mitt användarnamn och lösenord och det funkade direkt. :)

/Malin

Liknande trådar

Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
713
Senast: Squie
·
Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
596
Senast: morgaine
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 712
Senast: Amha
·
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 546
Senast: Tuggben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Kan det verkligen stämma?
  • Pusseltråden
  • Burkmat

Hund, Katt, Andra Djur