Mammas

Trådstartare
Någon mer här som spelar Wordfeud? Väldigt smidigt att ha det i luren tycker jag!

Jag är rätt kass, men tycker det är roligt. Fler som spelar, som behöver fler att spela emot?

Sv: Wordfeud

Jag älskar verkligen Wordfeud, har blivit helt beroende... :o Har alltid gillat Scrabble och att ha det i telefonen är ju hur smidigt som helst! Du får gärna bjuda in mig till en match om du vill, Mareld är mitt nick!

Jag är hooked! Har tvingat min sambo, min syster och hennes sambo att börja spela. Så nu är vi beroende allihopa. :D

Av era svar och hur min partner är kanske jag borde lägga av medan det inte är för sent men... Naeh. :angel: :D

Addat dig seren! :)

Jag spelar, sen idag ;P Så inte hunnit få riktigt grepp om det, men gillar både alfapet och betapet så det borde ju funka.

Heter Alexiandran

Rosita97 heter jag, är ju fruktansvärt kul, men jag får ju bara konsonanter.. väldigt irriterande!!

Har alldeles nyss laddat ner det. Började spela mot några slumpade spelare men inser ju att de har vana och dessutom spelar vi på engelska... de bor i USA. Går inte så bra för mig, alltså... :D

Vet nån om man kan spela på olika språk med olika motspelare? För jag skulle behöva nån svensk för att kanske återfå lite självförtroende. ;)

Har alldeles nyss laddat ner det. Började spela mot några slumpade spelare men inser ju att de har vana och dessutom spelar vi på engelska... de bor i USA. Går inte så bra för mig, alltså... :D

Vet nån om man kan spela på olika språk med olika motspelare? För jag skulle behöva nån svensk för att kanske återfå lite självförtroende. ;)

Ändra till svenska ;)

hm roligt att spela, men alldeles för beroendeframkallande.
FAst man blir ju arg på sig själv att man inte kommer på åt.
Så finns det FUSK att ladda ner, men då är dte ju inget kul längre ju

Ah, så dum jag är, språket ställs ju in för varje spel. Så det funkar ju. :)

Heter förresten Annamare1 om nån vill utmana mig. På vilket språk som helst... ;)

Är det bara jag som har problem med uppkopplingen? Får otroligt irriterande error-meddelanden hela tiden... just när jag har de där långa fina orden på alla poängrutorna!

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Nu börjar det ju bli kallare ute, och jag känner att jag saknar en typ av sko. När jag är hemma och håller på i trädgården/med huset...
Svar
14
· Visningar
682
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 355
Senast: monster1
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
406
Senast: Unafraid
·
Samhälle Från och med 1 januari får man inte längre okej att slänga textilier i restavfallet, utan Sveriges kommuner har som ansvar att informera...
7 8 9
Svar
175
· Visningar
4 282
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Svensk politik nr 3
  • Vad Gör Ni På Toaletten?
  • Vad gör vi? Del CCVII