Woodfieldrocken

M har jag är ca 170-172cm, Det är bara skon som sticker ut lite nedanför när jag sitter till häst :). Längre skulle jag inte kunna ha!

Alla som sett den som står i samma stall som jag vill också ha den :).

Iiih jag avlider av avund! Har trånat efter den rocken sen jag såg den för först gången. Den verkar suverän! Dock lite magstarkt pris för min tunna plånbok :(.

Fy, den där reklamfilmen funkar ju! :o :rofl:
Nu vill jag också ha en. :p Och jag har aldrig tänkt på det förr.
Kort sagt, den verkar otroligt bra och ser lite cool ut. :)
Lyckos dig som har en! :banana:

Vill ha!!! Har läst om den på nätet många gånger och tyckt att den verkade intressant. Såg den dessutom på Globen nu i år. När jag bara hade sett den på nätet så trodde jag nog att den skulle vara lite "stel" i materialet, men när jag fick klämma och känna kunde jag konstatera att den kändes mjuk och skön. Så den borde inte kännas särskilt bylsig runt benen när man inte rider.

Jag gillar allt med "färdigmonterade" reflexer - det är så mycket ändå man måste fixa med innan man ska ut och rida. Fast min pålle är så väldigt rädd om sin bakdel så jag tror att det skulle bli cirkus om jag hoppade upp på honom med en sådan rock, tyvärr...

Liknande trådar

L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte försöka samla hop lite o lika saker som är väldigt mycket i mitt huvud justnu. Som INTE är om soc mötet nästa vecka och att...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 515
Senast: LiviaFilippa
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 629
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu kommer säkert endel som läser dethär tycka att det är jätte dåligt att jag skriver dethär eller att jag tänker fel och massa sånt...
2
Svar
36
· Visningar
5 208
Senast: krek
·
Hoppning Background för jämförelse: Jag brukade träna hoppning för MÅNGA år sedan. Det var fredag kväll. Det var en ponny grupp innan oss och vi...
2
Svar
27
· Visningar
4 404
Senast: Ullmerkott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar