Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har luskat lite i detta eftersom jag funderar på att skaffa mig just en sådan sadel. Min slutsats är att det finns en modell som heter Wintec Isabell Werth och en Wintec Pro dressage någonting. De två är förvillande lika men jag tror att Isabell sadeln har djupare säte. Kankse någon som försöker sälja en pro dressage som en isabell? Enkelt kollat eftersom sadlarna är märkta med modellen nere i det "blanka hörnet". Detta gäller nya sadlar, vet inte hur det varit tidigare.
Sen kan förstås kameravinkel med mera spela en roll i hur det ser ut att vara...
Wintec har en sadel som heter pro dressage, med mocka.
Sen finns det en som heter dressage 500 i konstläder. De är väl vad jag förstått samma sadel men den ena är mockaklädd. Precis som deras hoppsadlar(en sort finns med mocka och en annan i konstläder, men det är samma sadel)
Isabell werth är en annan typ av sadel och passar på rakare hästars ryggar,och är inte uppbyggd likadant. Den har djupare säte och mer stöd.
Trädgård & Växter
Jag håller på att anlägga en trädgårdsdamm, och jag tänkte höra om det är någon dammägare här som vill dela med sig av erfarenheter...
Hundavel & Ras
Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
Skola & Jobb Just nu är jag extra tacksam att jag inte har barn.
Hur skyddar man sina barn från detta och det är ju inte konstigt att brottsligheten...
Hundavel & Ras Förstår inte varför man väntar riktigt i den situationen, det är ju en sak att ringa och höra av sig innan valparna ska vara födda men...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.