Windows XP, skins, teman mm

O

Osis

Hej!
Har nu lessnat totalt på vanliga Windows XPs utseende. Har hört att man kan ändra och ladda ner nya teman så det blir roligare.

Men vart gör man det? Och kan man inte skapa egna teman så de blir specialgjorda efter mina önskemål?
Och inloggningsrutan som startar när datorn startar går de att ändra utseende på den med?

Sv: Windows XP, skins, teman mm

jag förstår faktiskt att hon frågade här då google gjärna verka ge brutna länkar och betalsidor när man sökte på det. eller gjorde det för mig för ett par veckor sen i alla fall. tänkte fråga här men pallade inte.

Jag gjorde ju en googlesökning åt henne som man kommer åt efter 15s. Första länken på den ger väldigt bra på benen om vad som finns och vad man ska googla vidare på...

okej? nåja, bra då att det fixat sig. mot mig var inte google så trevlig i af ;)

Ja, antingen har det "ordnat sig", eller så sökte med andra sökord. För det var rätt många av de första länkarna som var matnyttiga och visade hur olika skinning-program kan se ut, lite förklarningar om hur och varför osv. :D

jag prövade att söka nu och jag håller helt klart med dig faktiskt :)

På egen risk gör ni detta nu. Är ni ovana dator användare så läs inte vidare...

Besök http://www.litestep.net/

Man använder inte explorer som klient längre då att hålla reda på skrivbordet o allt sånt utan istället litestep, men de blir rejält snyggt..

Man får konfigurera en hel del dock, känns lite som linux ibland..

/Jonas

Liknande trådar

IT & mobiler Min dator dog i februari och sedan dess har den vägrat starta. I går äntligen fick jag den "lagad" av en snäll kille och det som var fel...
Svar
8
· Visningar
1 728
Senast: Araminta
·
IT & mobiler Är det någon som vet var man kan ladda ner gratis teman till Windows XP?
Svar
1
· Visningar
763
Senast: Gnist
·
  • Låst
Övr. Barn Jag stjäl ett inlägg från Anna Wahlgrens sida där en person berättar om sitt liv som icke-curlande mamma. Det skulle vara intressant att...
2 3
Svar
44
· Visningar
7 836
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård