Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
jo, som funktionär.
Min Pålle skulle ha gått sin första start men vi fick ställa in det för det går förkylning i stallet så vi får inte åka bort och träna.
Det går fler tåg.
Är det tävlingen som är den 13/5 ni menar?
Jag hade tänkt titta då,så skriv gärna om den har blivit flyttad.
har ni egna hästar och håller ni på att tränar western för instruktörer?
jag vill börja att träna med mitt varmblod men vem ska man träna för,det finns ju så många att välja mellan om man vill åka en bit....
har ni några förslag till en som bor i ockelbo
Tävlingen kommer att vara i Ockelbo på Ockelbo Ryttarförenings anläggning.
Tyvärr missade vi () att det var vägbeskrivning och karta till Högbo första gången proppen
skickades ut till klubbarna. En ny propp med rätt vägbeskrivning skall vara utskickad men det
är inte säkert att alla har sett det.
I Ockelbo finns ju westernridskola så det borde inte vara något problem. Det hålls kurser oxå å att titta på såna kan ge en hel del. Det finns även duktiga ryttare runt om om det är hjälp men utbildningen av din häst du vill ha. Att kontakta western ryttarna kan nog ge den information du behöver.
till smuvir, tack för informationen nu vet jag vart jag ska fast jag hade nog åkt dit ialla fall. Om det inte varit någon där hade jag nog blivit förvånad
Hm, på klubbens hemsida är det vägbeskrivning till Ockelbo. Fast den är ju inte så speciellt
bra ser jag nu när jag läst igenom den ordentligt. Hoppas verkligen att ni som skall dit och
tävla hittar dit.
Hej!
Jag o min tinker ska vara med hade vi tänkt..ska bara smyga runt i beg klasserna då han är 4 år och "grön" på tävlings fronten..
Ska bli himla kul,man blir pirrig bara man tänker på det..
Vi ses där!!
Halloj!!!
Jag ska starta trail, western riding och horsemanship om jag inte misstar mig helt .
Ha r ett varmblodssto som inte gjort särskilt mycket här i livet så hon beter sig som en unghäst ute på tävlingsbanorna, blir väldigt nervös....
Men kul är det iallafall!!
Jag kollade med tävlingskommitén och det är 94 starter sammanlagt.
Dessa är fördelade som följer:
Klass 1 - 5 startande
Klass 2 - 9 startande
Klass 3 - 11 startande
Klass 4 - 11 startande
Klass 5 - 10 startande
Klass 6 - 11 startande
Klass 7 - 3 startande
Klass 8 - 8 startande
Klass 9 - 6 startande
Klass 10 - 7 startande
Klass 11 - 2 startande
Klass 12 - 6 startande
Klass 13 - 4 startande
De skulle se om de hinner med att skicka ut ett ryttarmeddelande
via mail.
Skola & Jobb Såhär har jag gjort:
Kolla läget med kamraten. Går det trögt för personen hade jag informerat läraren om situationen ett par dagar innan...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.