WG:s tävling i Ockelbo

Sv: WG:s tävling i Ockelbo

jo, som funktionär.
Min Pålle skulle ha gått sin första start men vi fick ställa in det för det går förkylning i stallet så vi får inte åka bort och träna.:cry:
Det går fler tåg.:D

Bra att det dyker upp en funktionär!!!!:idea:

Vet du om platsen är flyttad för enligt vägbeskrivningen så är det inte alls i Ockelbo..:confused: :confused: :confused:

Har inte hör något, ska kolla upp det. Det kan ju vara bra om jag vet vart jag ska å jobba:rofl: .

Är det tävlingen som är den 13/5 ni menar?
Jag hade tänkt titta då,så skriv gärna om den har blivit flyttad.
:banana:
har ni egna hästar och håller ni på att tränar western för instruktörer?
jag vill börja att träna med mitt varmblod men vem ska man träna för,det finns ju så många att välja mellan om man vill åka en bit....
har ni några förslag till en som bor i ockelbo

Senast ändrad av en moderator:

Tävlingen kommer att vara i Ockelbo på Ockelbo Ryttarförenings anläggning.

Tyvärr missade vi (:o) att det var vägbeskrivning och karta till Högbo första gången proppen
skickades ut till klubbarna. En ny propp med rätt vägbeskrivning skall vara utskickad men det
är inte säkert att alla har sett det.

I Ockelbo finns ju westernridskola så det borde inte vara något problem.:) Det hålls kurser oxå å att titta på såna kan ge en hel del. Det finns även duktiga ryttare runt om om det är hjälp men utbildningen av din häst du vill ha. Att kontakta western ryttarna kan nog ge den information du behöver.

till smuvir, tack för informationen nu vet jag vart jag ska;) fast jag hade nog åkt dit ialla fall. Om det inte varit någon där hade jag nog blivit förvånad:angel:

Hm, på klubbens hemsida är det vägbeskrivning till Ockelbo. Fast den är ju inte så speciellt
bra ser jag nu när jag läst igenom den ordentligt. Hoppas verkligen att ni som skall dit och
tävla hittar dit.

Hälsningar från Smuvir

Du har så rätt!!! Var jag som blandat ihop propparna....

Bra, då vet jag vart jag ska åka;)

Hej!
Jag o min tinker ska vara med hade vi tänkt..ska bara smyga runt i beg klasserna då han är 4 år och "grön" på tävlings fronten..
Ska bli himla kul,man blir pirrig bara man tänker på det..
Vi ses där!!

Det gör vi, jag ska också tassa runt i beg... Fast min dam är 18 år:angel: :o

Texas,Vad har du för ras o vilka klasser blir det i Ockelbo?
Såg förresten att du bor i Dalarna du oxå!!
Kanske jag vet vem du är..??;)

Halloj!!!
Jag ska starta trail, western riding och horsemanship om jag inte misstar mig helt:crazy: .
Ha r ett varmblodssto som inte gjort särskilt mycket här i livet så hon beter sig som en unghäst ute på tävlingsbanorna, blir väldigt nervös....
Men kul är det iallafall!!:bump:

Min kompis ska dit och tävla! Dock kan jag inte följa med och titta då det är treårstest på klubben samtidigt :(

Någon som vet om det kommer något ryttarmeddelande, eller annars hur många starter det är???;)

Jag kollade med tävlingskommitén och det är 94 starter sammanlagt.

Dessa är fördelade som följer:
Klass 1 - 5 startande
Klass 2 - 9 startande
Klass 3 - 11 startande
Klass 4 - 11 startande
Klass 5 - 10 startande
Klass 6 - 11 startande
Klass 7 - 3 startande
Klass 8 - 8 startande
Klass 9 - 6 startande
Klass 10 - 7 startande
Klass 11 - 2 startande
Klass 12 - 6 startande
Klass 13 - 4 startande

De skulle se om de hinner med att skicka ut ett ryttarmeddelande
via mail.

Mvh /Smuvir

Men tusen tack!!!:love: :love: :love:
Nu vet jag iallafall hur många starter det är och det var äl ungefär vad jag var ute efter!!! Du är en pärla:love: !:bow: :bow: :bow:

Vad bra, då har jag gjort åtminstone en person :smirk: idag...

/Smuvir

Inga starter i reiningen:confused:

Har tänkt att åka dit, ska starta i reiningen och horsemanshipen.

Liknande trådar

Tävling Vad använder ni för nummerlappar på tävling? Jag har hittills haft enkla fyrkantiga i plast och sytt fast fästet för kardborrband på...
Svar
9
· Visningar
448
Senast: Blyger
·
Tävling Jag vet inte om denna borde ligga här eller på Allmänt, men tänker att hästmänniskor borde hitta hit. På våra klubbtävlingar och 1*...
2
Svar
22
· Visningar
2 325
Senast: Murray
·
Tävling Hur gör ni utseendemässigt med era hästar innan tävling? Duschar ni de? Gör ni något speciellt? Skriv gärna vilken gren ni tävlar i 🥰
Svar
8
· Visningar
947
Senast: Freazer
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 603
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka