Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har ridit en riktigt trevlig Wetano avkomma som är 5år, super i skallen, lätt att ha och göra med, var kanon att rida in. Han är förövrigt mörkbrun med bläs och vita ben
Jag har en 00:a som är brun med svarta ben och ljus mule, hennes helsyster -01 är svettfux. Båda är faktiskt liiite stickelhåriga, typ 20 insprängda vita strån, inget som syns. Båda är stora, ca 170 cm och trevliga i psyket. Jag upplever dem som modiga utåtriktade hästar.
Nej, jag menade bara att det var en sån massiv propaganda för Wetano igår, det verkade som om vedebörande letat upp alla gamla trådar där Wetano nämndes och så i varje skrivit om hur fantastisk bra vedebörande tycker att han är.
Känner ett tiotal Wetano-avkommor. 80% svartbruna, 20% fuxar.
STORA, långbenta varelser som är snälla och goa. Men STORA!!!
Korrekta dock, jag tycker de är helt ok. Men det beror ju på mamman också...
Bara för att min häst är efter en viss hingst måste jag ju inte tycka att den hingsten är den mest fantastiska hingst som finns/fanns! (och det gör jag inte heller )
Det är inte jag heller, men det har börjat bli en vana att det är jag som får skriva det många andra tycker. Inte här på avel. Så du är inte inblandad i det.
Fast jag har bara sett mina egna hästar som avkommor förutomde på v'rldscupen då. Och jag gillar ju dessa avkommor. I ena fallet skyller jag defekterna på mamman utan att ha träffat henne
Fast jag har träffat en halvsyster med samma "fel". :smirk:
Kläder & Bli fin
Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här!
Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.