Westerntränare Sthlm!?

T

TinkyFortuna

Hejsan!
Är det någon som vet någon bra westerntränare i stockholmsområdet? Jag har tidigare bara ridit på ridskola samt lite privat. Har provat på western vid två tillfällen tidigare (ca två år sedan) Så behöver i princip ta detta från grunden. Även mina hästar behöver lära sig detta från grunden.
Ett tinkersto på fem år, samt ett varmblodssto på 12 år.

Söker en positiv tränare men rättvis. Kan även bli aktuellt med lektioner till en annan häst i mitt stall (en paint).
Kan inte betala allt för mycket pengar, heller inte rida regelbundet en gång/vecka. Utan kanske bara någon gång ibland. Gärna korta pass i början då mina hästar int är i bra kondition.
Jag finns i Tungelsta, nära Tungelsta ridskola, finns ridvolt.

Tacksam för tips!

Sv: Westerntränare Sthlm!?

gå med i en westernklubb så brukar man kunna lägga ut annonser gratis på deras hemsida :)

det anordnas även clinicar säkert och det mesta brukar man kunna skräddarsy som man vill.

man får inte göra reklam här på buke för tränare och ställen så sök bland westernklubbarnas hemsidor istället, finns på wras.nu

Liknande trådar

Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 029
Hästvård Jo, jag letar efter en till häst (har två här hemma på gården). Nu ska det bli en islänning för mestadels uteritter men vill också träna...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
8 734
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 667
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
3 009

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Tillbaka