Westerntjej från Hagsta utsedd till årets rookie

Sv: Westerntjej från Hagsta utsedd till årets rookie

Weei helt klart härligt att läsa! Har ju hästarna mina i Hagsta!
Synd bara att Steffi förlorade sin älskade Skippen tidigare iår i en tragisk olycka i hagen (tror de va där) och därför inte kunnat tävla som förr.
Hoppas att de kommer gå lika bra i dom kommande tävlingarna för Elin iaf!

Weei helt klart härligt att läsa! Har ju hästarna mina i Hagsta!
Synd bara att Steffi förlorade sin älskade Skippen tidigare iår i en tragisk olycka i hagen (tror de va där) och därför inte kunnat tävla som förr.
Hoppas att de kommer gå lika bra i dom kommande tävlingarna för Elin iaf!

Det var inte i hagen.

vart hände de då?? Jag har fått höra många variationer av olyckan så de skulle va skönt att höra vad som egentligen hände.

Skippen ska tydligen ha varit hos en tränare/likn och av någon anledning gått omkull på stallgången och slagit huvudet mycket illa och sen tagits bort pga skadorna..

mycket tråkigt och jag hoppas också att Stefanie kommer igång med tävlandet snart igen..

Tack för svaret. Här ute i ingenmansland så ändras allt hela tiden så därför va jag lite osäker på vart han var när han slog i huvudet, fick olika platser av olika personer.
Tack ännu en gång.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter (Arbetarbladet) Årets första stora Quartershow avgjordes på Grevagården i Skövde. Elin Engblom, 19 och Tender N Honor,7, från Hagsta...
Svar
0
· Visningar
864
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Arbetarbladet) Elin Engblom, 18, Hagsta, är en av landets mest välmeriterade ungdomsryttare inom westernridning. Hon har i dagarna...
Svar
0
· Visningar
816
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Arbetarbladet) Det var en helikopter som inspekterar elledningar som skrämde hästarna i Storvik. – Piloten tar hänsyn till om det är...
Svar
4
· Visningar
1 075
Senast: Love_energy
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Arbetarbladet) Antalet djurförbud har mer än fördubblats i Gävleborg under de senaste tre åren. – Vi har fler fall av djurförbud för...
Svar
0
· Visningar
938
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama