westerntävlingar på tv?

danilo

Trådstartare
Nu i OS-tider slår det mig att det vore så himla roligt att få se ett längre reportage från någon westerntävling, oavsett land och tävlingsgren egentligen men gärna USA. Är det någon som vet någon webb-tv eller streaming som man kan se det via, eller liknande? Det vore så hiiiimla lärorikt! :)

Sv: westerntävlingar på tv?

Finns det inte typ americanhorse.tv eller nåt sånt, står ju i medlemstidningen AQHA...

Sv: westerntävlingar på tv?

Ja gammal tråd men svarar ändå som LuckyRider.

De stora tävlingarna har nästan alltid live streaming (ibland gratis, ibland till en kostnad) och det lättaste är att gå in på tävlingens/arrangörens hemsida så brukar det alltid finnas en länk där.

Liknande trådar

R
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
950
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 576
Senast: Badger
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 597
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
2 106
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama