Westerntävling på Velamsund

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag heter Petra och jag rider en häst som heter Alazzi!
Jag tror du och jag babblade när vi väntade på prisutdelningen efter Western Ridingen! :)

Det spöregnande och var solsken om vart annat. Ett par tre rejäla skurar hanns med och även picknick i solskenet i gröngräset. Det var märkligt väder! :)

Verkligen!
De värsta ösregnen inträffade precis när vi höll på att lasta dessutom! :) Lagom tajming!

jahaaa :D
heej :)
va kul!

har inte kollat hemsidan förrns idag och hittade den här bilden på mig och Agafrik

agafrik_500.jpg

Allt bra med dig och Alazzi då?

Jag tävlade! Vi pratade vi på framridningen, känner igen dig på bilden :) Jag heter Annica och min häst är en fux som heter sinceres emma.. :banana: :banana: :banana:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Western Några frågor gällande westernridning som tävlingsform (från en som har noll koll...): Är det indelning i klasser med olika...
Svar
1
· Visningar
1 325
Senast: Ramona
·
Foder & Strö Hej! Vi har precis tagit hö och det är första året vi gör så. Har lite svårt att veta vad mina två varmblodshästar ska ha för extra...
Svar
4
· Visningar
317
Senast: Raderad medlem 148240
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 473
Senast: Nepenthe
·
Skola & Jobb I april hade jag 1h övertid, den kom inte på förra lönen. I maj hade jag 8h övertid, på lönebeskedet som kom idag så hade jag bara 7h...
Svar
9
· Visningar
769

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Avlivning älskade katt
  • Muddypaws 24/25
  • Hemlösa hundar ökar

Hästrelaterat

Omröstningar